УПРАВЛІННЯ МОТИВАЦІЄЮ РОЗВИТКУ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито поняття «управління», «мотивація», «управління мотивацією», «здоров’язбережувальна компетентність вчителів», «розвиток здоров’язбережувальної компетентності». Обґрунтовано поняття компетентності та надано результати анкетування вчителів і представників адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів Чернігівської області щодо розуміння поняття «здоров’я», його складників і чинників впливу. Схарактеризовано принципи управління мотивацією вчителів щодо розвитку їхньої здоров’язбережувальної компетентності.
Наведено результати експериментального впровадження моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів і класифікацію рівнів цієї компетентності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Волкова І. В. Здоров’я школярів – взаємодія лікарів, педагогів, психологів / І. В. Волкова // Практика управління закладом освіти. – 2009. – № 12. – С. 5.
Ващенко Л. С. Основи здоров’я : книга для вчителя / Л. С. Ващенко, Т. Є. Бойченко. – К.: Генеза, 2005. – 204 с.
Калініна Л. М. Управління здоров’язбережувальною діяльністю в школі : методичний посібник / Л. М. Калініна, В. П. Лавринчук, А. Ф. Остапенко, Т. В. Самчук / за наук. ред. Л. М. Калініної. – Київ –Володимирець, 2012. – 230 с.
Кубенко І. М. Що таке компетентність і як її розуміють в освіті [Електронний ресурс] / І. М. Кобенко. – Режим доступу: http//www/tme.ume.edu.ua /docs/Dod/1…/kubenko,pdf.
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность [Электронный ресурс] / А. Н. Леонтьев. – Режим доступа: http//www/psylib.org.ua /books/leona01/index.htm.
Підласий І. П. Спільна дія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www/osnova.com.ua/…/F162%20Spilna-Diya_Pidlasi...
Теоретико-прикладні аспекти управління закладами освіти : науково-методичний посібник / Л. М. Калініна, Н. М. Островерхова, А. Ф. Остапенко та ін. / за ред. Л. М. Калініної. – К. : ПП Компанія «Актуал освіта», 2002. – 310 с.
Карамушка Л. М. Психологічні основи управління в системі середньої освіті : навч. посібник / Л. М. Карамушка. – К. : ІЗМН, 1997. – 180 с
Безпалько В. В. Освітні технології профілактики адитивної (залежної) поведінки учнівської молоді / В. В. Безпалько // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 3. – С. 62–69.
Здорова дитина – здорова нація : Роль школи у формуванні здорової дитини // Педагогіка толерантності. – 2006. – № 2–3. – С. 61–68.
Освітній менеджмент : навчальний посібник / за ред. Л. Даниленко, Л. Карамушки. – К. : Шкільний світ, 2003. – 400 с.