ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики, що лягла в основу формувального експерименту. Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії та етапи формування інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики, а саме: спонукально-пізнавальний, накопичувально-діяльнісний, творчо-самостійний
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гребенюк О. С. Терминологический словарь. Педагогические технологии / О. С. Гребенюк, М. И. Рожков. – M. : Просвещение, 1999. – 347 c.
Баранов С. П. Педагогика: учебное пособие [для студ. Пед. ин-тов по спец. «Педагогика и методика нач. Обучения»] / С. П. Баранов, В. А. Сластенин ; 2-е изд. Доп. – М. : Просвещение, 1986. – 336 с.
Афанасьев В. Г. Научное управление обществом / В. Г. Афанасьев – М. : Политиздат, 1973. – 392 с.
Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : Март, 2005. – 448 с.
Курлянд З. Н. Професійна усталеність вчителя – основа його педагогічної майстерності: навч. посіб. / З. Н. Курлянд. – Одеса : ПДПУ ім. К.Д. Ушинського, 1995. – 160 с.