ПРОБЛЕМАТИКА ФОРМУВАННЯ ПРИРОДООХОРОНИХ ІНТЕРЕСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розкривається сутність природоохоронних інтересів з точки зору суб'єкта та об'єкта екологічної діяльності в якості важливого фактора, що формує екологічну свідомість людини; розглядаються основні характеристики природоохоронних інтересів в якості ажливого компонента формування професіоналізму вчителя - біолога; розглядається важлива роль польових навчальних практик, як засобу формування природоохоронних інтересів майбутніх вчителів
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Педагогическая энциклопедия. – М., 1965. – Т. 1–4. – 912 с.
Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн ; отв. ред. Е. В. Шолохов. – М. : Педагогика, 1976. – 416 с.
Дерябо С. Д. Современные тенденции в развитии стратегии экологического образования / С. Д. Дерябо, В. А. Ясвин // Экологический Вестник. – 2001. – № 5–6. – С. 24–29.
Архангельский С. И. Лекции по теории обучения в высшей школе / С. И. Архангельский. – М., 1974. – 248 с.