АКТИВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Микола Миколайович Кондрашов

Анотація

У статті обґрунтовуються можливості використання форм і активних методів навчання у процесі підготовки майбутніх учителів до успішної професійної діяльності; розкривається їх вплив на рівень прояву самостійності, пізнавальної активності, успішності, радості пізнання як важливих характеристик особистості, які забезпечують професійний успіх і навчальні досягнення студентів; конкретизуються різноманітні форми і методи навчання, основу яких становлять моделювання подієво-рольових ситуацій як механізму управління навчальним процесом

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Кондрашов, М. М. (2016). АКТИВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/904
Розділ
Статті
Біографія автора

Микола Миколайович Кондрашов, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедра початкової освіти, асистент, кандидат педагогічних наук

Посилання

Педагогика успешности: практико-ориентированный аспект: Коллективная монография [под. ред. д.п.н., проф. Л. Кондрашовой, д.п.н., проф. А. Клим-Климашевской]. – Черкасы – Седльце, 2015.

Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – М., 1981.

Махмутов М. И. Проблемное обучение / М. И. Махмутов. – М., 1975.