ТРЕНІНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ВНЗ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Віолетта Валеріївна Лаппо

Анотація

Стаття присвячена проблемам формування духовних цінностей студентів в умовах освітнього простору вищої школи. Визначено зміст і різновиди тренінгів, які необхідно активізувати у виховній роботі ВНЗ. Обґрунтовано організаційно-методичні умови формування духовних цінностей студентів в процесі тренінгової діяльності академічної групи

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Лаппо, В. В. (2016). ТРЕНІНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/906
Розділ
Статті
Біографія автора

Віолетта Валеріївна Лаппо, Коломийський інститут Державного вищого навчального закладу «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

кафедра педагогіки і психології, доцент, кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Вачков И. В. Психология тренинговой работы: Содержательные, организационные и методические аспекты ведения тренинговой группы. / И. В. Вачков.– М.: Эксмо, 2007. – 416 с.

Гегедюш Т. А. Психологічні тренінги для викладачів і студентів: зміст тренінгу по засвоєнню студентом позиції активного суб’єкта навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Гегедюш. – 2006. – Режим доступу: http://psyh.kiev.ua/nma-referats/fla-refers/referat-112/lang-1/referatpart.

Мілютіна К. Л. Теорія та практика психологічного тренінгу: Навч. посіб. / Міжрегіон. акад. упр. Персоналом / К. Л. Мілютіна – К. Освіта, 2004. – 187 с.

Роббинз Стивен П. Менеджмент: Пер. с англ. / Стивен П. Роббинз, Мери Коултер. – 8-е изд.– М.: Изд. дом «Вильямс», 2006. – 1056 с.

Технологія тренінгу / [упоряд.: О. Главник, Г. Бевз; за заг. ред. С. Максименко]. – К.: Слово, 2008. – 112 с.