КАТЕГОРІЇ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ КОНСТРУЮВАННЮ СИСТЕМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Зоя Дмитрівна Пащенко
Неля Іванівна Труш

Анотація

У контексті проблематики дослідження аналізується готовність майбутніх вчителів математики до конструювання систем навчальних задач як складової фундаментальної характеристики їх фахової підготовки. Досліджено особливості організації діяльності студентів з використання категорій та алгоритмів вищої математики до розвʼязання елементарних задач та способи залучання студентів до створення систем задач, що можуть використовуватись у майбутній професійній діяльності

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Пащенко, З. Д., & Труш, Н. І. (2016). КАТЕГОРІЇ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ КОНСТРУЮВАННЮ СИСТЕМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/909
Розділ
Статті
Біографія автора

Зоя Дмитрівна Пащенко, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кафедра алгебри, доцент, кандидат фізико-математичних наук, доцент

Посилання

Балл Г. А. Теория учебных задач. Психолого-педагогический аспект / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 184 с.

Орлянская О. Н. Учимся конструировать системы задач по математике : учеб.-метод. пособие / О. Н. Орлянская, Т. К. Смыковская, В. М. Монахов. – М. : Альфа, 2002. – 32 с.

Ясінський В. А. Задачі математичних олімпіад та методи їх розв’язування / В. А. Ясінський. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 208с.

Акуленко І. А. Компетентнісно орієнтована методична підготовка майбутнього вчителя математики профільної школи (теоретичний аспект) : монографія / І. А. Акуленко. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю., 2013. – 460 с.

Клейн Ф. Элементарная математика с точки зрения высшей: В 2-х томах. Т.1. Арифметика. Алгебра. Анализ: Пер. с нем. / Под ред. В. Г. Болтянского. – М. : Наука, 1987. – 432 с.