ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олександр Леонідович Шумський

Анотація

У статті встановлено, що посилення ролі самостійної роботи студентів у сучасних ВНЗ вимагає принципового перегляду організації навчально-виховного процесу. Доведено, що ефективність самостійної роботи значною мірою визначається можливістю студентів працювати з електронними навчально-методичними матеріалами. Обґрунтовано доцільність самостійного створення викладачами електронних освітніх ресурсів та визначено вимоги до структури їх контенту. Наведено приклад розробки електронного підручника на основі авторської методики викладання іноземної мови

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Шумський, О. Л. (2016). ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/916
Розділ
Статті
Біографія автора

Олександр Леонідович Шумський, Харківський національний автомобільно-дорожний університет

кафедра іноземних мов, старший викладач, кандидат педагогічних наук

Посилання

Костікова І. І. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. І. Костікова. – Х., 2008. – 409 с.

Beatty K. Teaching and researching computer-assisted language learning / K. Beatty. – New Jersey: Pearson Education, 2013. – 259 p.

Попов Н. С. Методика разработки мультимедийных учебных пособий: Монография / Н. С. Попов, Р. П. Мильруд, Л. Н. Чуксина. – М. : Машиностроение-1, 2013. – 128 с.

Власов Е. А. Компьютеры в обучении языку: проблемы и решения / Е. А. Власов, Т. Ф. Юдина, О. Г. Авраменко, А. В. Шилов. – М.: Флинта, 2014. – 80 с.

Роберт И. В. Информационные и коммуникационные технологии в образовании / И. В. Роберт, С. В. Панюкова, А. А. Кузнецов, А. Ю. Кравцова. – М. : Дрофа, 2008. – 312 с.

Голубева Т. И. Применение информационных технологий в обучении иностранному языку / Т. И. Голубева, С. О. Репина. – Оренбург: ГОУ ОГУ, 2012. – 167 с.

Gavalis B. Computers and the EFL Class: Their advantages and possible outcome / B. Gavalis // English Teaching Forum. – 2010. – № 4. – P. 53–61.

Levy M. Computer-assisted language learning: context and conceptualization / M. Levy. – Oxford: Oxford University Press, 1997 – 298 p.

Calica B. When did you get multimedia? / B. Calica, G. Newson // New Media. – 1996. – № 1. – P. 48–52.

Forman G. Constructivism in the computer age: A reconstructive epilogue / G. Forman, P. B. Pufall // In: G. Forman & P. B. Pufall. Constructivism in the computer age. – Hillsdale: Lawrence Erlbaum, 2011. – P. 235–250.