ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Альона Михайлівна Приходько

Анотація

У статті розглядаються можливості застосування у процесі фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів інтернет-технології «відеоконференція» як засобу формування їхньої професійно-комунікативної компетентності; зазначено, що у рамках компетентнісного підходу до процесу професійної підготовки іноземних студентів змінюються і форми організації навчальної діяльності, тому кооперативне навчання, контекстне навчання, особистісно-орієнтовний підхід, комунікативно-діяльнісні методи навчання, проблемне навчання, застосування інтернет-технологій дозволяють викладачам оптимізувати процес професійної підготовки іноземних студентів; доведено також, що у процесі навчання іноземних студентів професійному спілкуванню використання саме настільних систем відеоконференцзвʼязку та чат-конференцій виявляється найбільш придатним, оскільки вони визначаються простотою та доступністю; доводиться доцільність використання вебконференцій не лише в системі дистанційної освіти іноземних студентів, але й як доповнення до очної системи навчання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Приходько, А. М. (2016). ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/976
Розділ
Статті
Біографія автора

Альона Михайлівна Приходько, Харківський національний автомобільно-дорожний університет

кафедра мовної підготовки, старший викладач

Посилання

Бацуровська І. В. Методика використання порталу у фаховій підготовці майбутніх інженерів в аграрних університетах / І. В. Бацуровська // Матеріали Міжнар. Науково-методичної конф. «Сучасний стан природничо-математичної та технологічної освіти: тенденції, перспективи». - Випуск 13. - Херсон, 2010. – С. 56-59.

Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: термінологічний словник / М.Ю. Кадемія. - Львів : Вид-во "СПОЛОМ", 2009. - 260 с.

Краудер, Н. А. О различиях между линейным и разветвленным программированием / Н. А. Краудер // Программированное обучение за рубежом: Сб. статей. – М.: Высшая школа, 1968. – С.58-67.

Кузнєцов І.М. Технологія ділового спілкування / І.М. Кузнєцов. - М.: Березень, 2004. - 128 с.

О’Рейлли Т. Что такое Веб 2.0. /Т. О’Рейлли // Компьютерра Online. -2005. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.computerra.ru/think/234100/.

Раицкая Л. К. Дидактические и психологические основы применения технологий Веб 2.0. в высшем профессиональном образовании: Монография / Л.К. Раицкая. – М.: МГОУ, 2011. – 173 с.

Kennedy K. «Writing with Web Logs» / Kennedy K. // Technology & Learning. 2003. - № 2. - P. 29–35.

Bloch J. Abdullah’s Blogging: A Generation 1.5 student enters the blogosphere / J. Bloch // Language Learning and Technology. - 2007. - Vol. 11. - № 2.- P. 25–37.

Вікіпедія - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/internettehnologiyi.

Вікіпедія - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Videokonferentsiya.