ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ В ДЕРЖАНІЙ ШКОЛІ США

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Вікторівна Олішкевич

Анотація

Статтю присвячено аналізу аспектів професійної підготовки педагогічних кадрів до ефективної реалізації виховання характеру в американській державній школі. У ній проаналізовано аспекти запозичення позитивного американського досвіду підготовки вчителів до здійснення виховання характеру у вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладах, а також виокремлено основні функції професійного педагога в цій галузі. У статті виокремлено три ключових підходи до навчання майбутніх педагогів з метою реалізації програми «Виховання характеру» в науковій американській педагогічній практиці й зроблено основний акцент на кращих практиках у сфері професійної підготовки педагогічних кадрів. Завданнями статті також є висвітлити окремі аспекти підвищення якості професійної підготовки й освітніх ресурсів для досягнення важливих освітньо-виховних цілей та акцентувати увагу на необхідності взаємодії адміністрації школи, батьків та громади з метою ефективного формування особистісних та суспільних цінностей в американських школярів. 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Олішкевич, С. В. (2016). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ В ДЕРЖАНІЙ ШКОЛІ США. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/978
Розділ
Статті
Біографія автора

Світлана Вікторівна Олішкевич, Національний університет «Острозька академія»

кафедра психології та педагогіки, аспірант

Посилання

Viadero D. Research on discipline not reaching schools, experts say / D. Viadero // Education Week. – 2002. – №38. – С. 10.

Wynne E. Reclaiming our schools: teaching character, academics, and discipline / E. Wynne, K. Ryan. – Upper Saddle River, NJ: Merrill, 1997.

Weissberg R. P. School and community competence enhancement and prevention programs. In W. Damon (Series Ed.) & I.E. Sigel & K.A. Renniger (Vol. Eds.).Handbook of child psychology: Vol. 5. Child psychology in practice / R.P. Weissberg, M. T. Greenberg. – New York: John Wiley & Sons, 1998.

Rose L. The 32nd annual Phi Delta Kappa/Gallup Poll of the public's attitudes toward the public schools. [Електронний ресурс] / L. Rose, A. Gallup // Phi Delta Kappa International Website. – 2000. – Режим доступу до ресурсу: http://www.pdkintl.org/kappan/kpol0009.htm.

Nucci L. Education in the Moral Domain / L. Nucci. – Cambridge; New York: Cambridge University Press, 2001.

Fine. M. Habits of mind: struggling over values in America's classrooms / M. Fine.. – San Francisco: Jossey-Bass, 1995.

Coles R. The moral intelligence of children / R. Coles. – New York: Random House, 1997.

Cohen J. Caring classrooms/Intelligent School: The social emotional education of young children / J. Cohen. – New York: Teachers College Press, 2001.

Stallions M. Charting the future: Developing a sense of community, academic achievement, and citizenship through service learning / M. Stallions. // The Charter School Journal. – 2001. – №3. – С. 11–21.

Ryan K. Building character in schools: practical ways to bring moral instruction to life / K. Ryan, K. Bohlin. – San Francisco, CA: Jossey-Bass, 1999.

Yeatts K. Establishing an Affective School Environment to Enhance Character, Development in PreK-3rd Grade Students Using Storytelling Techniques / K. Yeatts., 1990.

Billig S. Service-Learning Impacts on Youth, Schools and Communities: Research on K-12 School-Based Service-Learning, 1990-1999 / S. Billig. – Denver, CO: RMC Research Corporation, 2000.

Diversity Issues:Implications for Teacher Education. [Електронний ресурс] // American Association of Colleges for Teacher Education. – 1991. – Режим доступу до ресурсу: http://www.aacte.org/admin/sitereports/aactem12101_01_b.htm.

1991/2000 ESOL annual report. [Електронний ресурс] // Florida Department of Education. – 1999. – Режим доступу до ресурсу: http://www.firn.edu/doe/omsle/9900esol/index.htm.

Kagan S. Teaching for character and community / S. Kagan // Educational Leadership. – 2001. – С. 50–55.

Narvaez D. Teaching moral character: Two alternatives for teacher education / D. Narvaez, D. Lapsley // The Teacher Educator. – 2008. – №43. – С. 156–172.

Schwartz M. Teacher preparation for character development. In L. Nucci & D. Narvaez (Eds.) / M. Schwartz. – Mahwah, NJ: Erlbaum, 2008. – (Handbook of moral and character education).

Berkowitz M. Research-based character education / M. Berkowitz, M. Bier // Annals of the American Academy of Political and Social Science. – 2004. – №391. – С. 72–85.

Battistich V. The Child Development Project: Creating caring schoolcommunities. In L. Nucci &D. Narvaez (Eds.) / V. Battistich. – New York, 2008. – (Handbook of Moral and Character Education).

Loukas A. Examining temporal associations between school connectedness and early adolescent adjustment / A. Loukas, K. Ripperger-Suhler, K. Horton // Journal of Youth and Adolescence. – 2009. – №38. – С. 804–812.