ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ В ДЕРЖАНІЙ ШКОЛІ США
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Viadero D. Research on discipline not reaching schools, experts say / D. Viadero // Education Week. – 2002. – №38. – С. 10.
Wynne E. Reclaiming our schools: teaching character, academics, and discipline / E. Wynne, K. Ryan. – Upper Saddle River, NJ: Merrill, 1997.
Weissberg R. P. School and community competence enhancement and prevention programs. In W. Damon (Series Ed.) & I.E. Sigel & K.A. Renniger (Vol. Eds.).Handbook of child psychology: Vol. 5. Child psychology in practice / R.P. Weissberg, M. T. Greenberg. – New York: John Wiley & Sons, 1998.
Rose L. The 32nd annual Phi Delta Kappa/Gallup Poll of the public's attitudes toward the public schools. [Електронний ресурс] / L. Rose, A. Gallup // Phi Delta Kappa International Website. – 2000. – Режим доступу до ресурсу: http://www.pdkintl.org/kappan/kpol0009.htm.
Nucci L. Education in the Moral Domain / L. Nucci. – Cambridge; New York: Cambridge University Press, 2001.
Fine. M. Habits of mind: struggling over values in America's classrooms / M. Fine.. – San Francisco: Jossey-Bass, 1995.
Coles R. The moral intelligence of children / R. Coles. – New York: Random House, 1997.
Cohen J. Caring classrooms/Intelligent School: The social emotional education of young children / J. Cohen. – New York: Teachers College Press, 2001.
Stallions M. Charting the future: Developing a sense of community, academic achievement, and citizenship through service learning / M. Stallions. // The Charter School Journal. – 2001. – №3. – С. 11–21.
Ryan K. Building character in schools: practical ways to bring moral instruction to life / K. Ryan, K. Bohlin. – San Francisco, CA: Jossey-Bass, 1999.
Yeatts K. Establishing an Affective School Environment to Enhance Character, Development in PreK-3rd Grade Students Using Storytelling Techniques / K. Yeatts., 1990.
Billig S. Service-Learning Impacts on Youth, Schools and Communities: Research on K-12 School-Based Service-Learning, 1990-1999 / S. Billig. – Denver, CO: RMC Research Corporation, 2000.
Diversity Issues:Implications for Teacher Education. [Електронний ресурс] // American Association of Colleges for Teacher Education. – 1991. – Режим доступу до ресурсу: http://www.aacte.org/admin/sitereports/aactem12101_01_b.htm.
1991/2000 ESOL annual report. [Електронний ресурс] // Florida Department of Education. – 1999. – Режим доступу до ресурсу: http://www.firn.edu/doe/omsle/9900esol/index.htm.
Kagan S. Teaching for character and community / S. Kagan // Educational Leadership. – 2001. – С. 50–55.
Narvaez D. Teaching moral character: Two alternatives for teacher education / D. Narvaez, D. Lapsley // The Teacher Educator. – 2008. – №43. – С. 156–172.
Schwartz M. Teacher preparation for character development. In L. Nucci & D. Narvaez (Eds.) / M. Schwartz. – Mahwah, NJ: Erlbaum, 2008. – (Handbook of moral and character education).
Berkowitz M. Research-based character education / M. Berkowitz, M. Bier // Annals of the American Academy of Political and Social Science. – 2004. – №391. – С. 72–85.
Battistich V. The Child Development Project: Creating caring schoolcommunities. In L. Nucci &D. Narvaez (Eds.) / V. Battistich. – New York, 2008. – (Handbook of Moral and Character Education).
Loukas A. Examining temporal associations between school connectedness and early adolescent adjustment / A. Loukas, K. Ripperger-Suhler, K. Horton // Journal of Youth and Adolescence. – 2009. – №38. – С. 804–812.