СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЗМІСТУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Андреев В.И. Дифференцированный подход при обучении методам исследования как дидактическое условие для развития исследовательских способностей старшеклассников // Новые исследования в педагогических науках. – М., 1974. – Вып.9. – С.28–29.
Буряк В.К. Формування в учнів узагальнених пізнавальних умінь / В. К. Буряк, О. В. Бугрій // Рідна школа. – 1993. – №2. – С. 31– 34.
Введение в теорию и практику исследовательской деятельности : учеб. пособие / Сост. В.П. Ушачев. – Магнитогорск : Магнитогорск. гос. пед. ин-т, 1993. – 54 c.
Ягупов В. Психологічний зміст понять «знання», «навички» та «уміння» / В.Ягупов // Освіта. – 2003. – № 24–25. – С. 8-9.