СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЗМІСТУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Цун Чжоу

Анотація

В статті розкрито складові компоненти дослідницьких умінь майбутніх учителів філологів. Використовуючи вміння, студенти застосовують різноманітні розумові операції – аналіз, синтез, узагальнення, абстрагування, порівняння, що сприяє розвитку їхнього мислення. Особливу роль у становленні активної, творчої особистості відіграють уміння дослідницької діяльності, дослідницькі вміння. Їх варто віднести до пізнавальних умінь, адже вони сприяють отриманню нових знань. Оскільки їх застосування відбувається у ході спеціально-організованого навчального процесу, то вони також, належать до групи загальнонавчальних умінь, адже сформовані на одному предметному ґрунті, здатні ефективно застосовуватися у процесі дослідження на інших предметах.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Чжоу, Ц. (2016). СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЗМІСТУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/980
Розділ
Статті
Біографія автора

Цун Чжоу, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»

аспірант

Посилання

Андреев В.И. Дифференцированный подход при обучении методам исследования как дидактическое условие для развития исследовательских способностей старшеклассников // Новые исследования в педагогических науках. – М., 1974. – Вып.9. – С.28–29.

Буряк В.К. Формування в учнів узагальнених пізнавальних умінь / В. К. Буряк, О. В. Бугрій // Рідна школа. – 1993. – №2. – С. 31– 34.

Введение в теорию и практику исследовательской деятельности : учеб. пособие / Сост. В.П. Ушачев. – Магнитогорск : Магнитогорск. гос. пед. ин-т, 1993. – 54 c.

Ягупов В. Психологічний зміст понять «знання», «навички» та «уміння» / В.Ягупов // Освіта. – 2003. – № 24–25. – С. 8-9.