ТРАНСФОРМАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР НЕПЕРЕРВНОГО НАВЧАННЯ НА ПРИКЛАДІ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ КАНАДИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Чигишева О.П. Феномен транзитивности в зарубежной педагогике и практике образования/ О.П. Чигишева// Интернет-журнал «Науковедение»: науч. журнал [Електронний ресурс] – 2013. – Вип. 6(19). – С. 1-8. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/fenomen-tranzitivnosti-v-zarubezhnoy-pedagogike-i-praktike-obrazovaniya
Mezirow J. Transformative Learning: Theory to Practice [Electronic resource]/ Jack Mezirow//New Directions for Adult and Continuing Education. – 1997.– Issue 74. – 5–12p. – Accessed mode: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ace.7401/abstract
Cranton P. Understanding and promoting transformative learning: A guide for educators of adults(2nd ed.)/ Patricia Cranton// San Francisco: Jossey-Bass, 2006. – 228p.
Taylor E. W. Transformative learning theory [Electronic resource]/ Edward W. Taylor//New Directions for Adult and Continuing Education. – 2008.– Issue 119. – 5–15p. – Accessed mode: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ace.301/abstract
Hatherley Rebecca J. Mezirow’s Transformative Learning Theory [Electronic recourse ]/ Rebecca J. Hatherley // Canada: Athabasca University, 2011. – Review 1. – 20p. – Accessed mode: http://mdde.wikispaces.com/file/view/Mezirow’s+Transformative+Learning
Горбунова Л. С. Теорія трансформативного навчання: освіта дорослих в умовах «плинної сучасності»/ Л. Горбунова// Філософія освіти: наук. журнал.– К., НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2013. – № 2(13). – С. 66-114.
Дернова М.Г. Моделі самокерованого навчання в освіті дорослих / М.Г. Дернова// Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – К., 2013. – Вип. 7 – С.53-65.
Hussey T. Transitions in higher education [Electronic resource]/ Trevor Hussey, Patrick Smith // Innovations in Education and Teaching International. – Vol. 47. – Is. 2. –May 2010. – Pp. 155-164. – Accessed mode:
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/14703291003718893?journalCode
King K.P. Furthering the theoretical discussion of the journey of transformation: Foundations and dimensions of transformational learning in educational technology [Electronic resource]/ K.P. King// New Horizons in Adult Education. –2004. –Vol.18. –#4. –4-15pp. – Accessed mode: http://www.nova.edu/~aed/horizons/volume18no4Winter2004.pdf
Cooper, S. J. Mezirow’s Transformation Learning [Electronic resource]/ Sunny Cooper//Theories of Learning in Educational Psychology. – Accessed mode : http://www.lifecircles-inc.com/Learningtheories/humanist/mezirow.html