ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вікторія Олександрівна Ратєєва

Анотація

Статтю присвячено висвітленню педагогічних умов формування готовності майбутніх психологів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності. Представлено особливості авторської програми для студентів-психологів «Основи естетотерапії у професійній діяльності психолога». Підкреслено значущість її опанування студентами для розвитку подальшої професійної компетететності і подальшої професійної реалізації. За результами констатувального етапу педагогічного експерименту доведено, що підвищення рівня готовності майбутніх психологів до використання засобів естететерапії буде ефективним за умови розробки та упровадження в професійну підготовку педагогічних умов.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Ратєєва, В. О. (2016). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/987
Розділ
Статті
Біографія автора

Вікторія Олександрівна Ратєєва, Сумський державний педагогічний універиситет імені А.С.Макаренка

кафедра теорії і методики професійної освіти МАУП, здобувач, практичний психолог

Посилання

Жванія Т. В. Вивчення мотивів професійного самовизначення майбутніх психологів / Т.В. Жванія // Формування та розвиток особистості в умовах вищих навчальних закладів МНС України // Матеріали І міжвузівської науково–практичної конференції 19 грудня 2003 р. – Харків, 2003. – С. 27–30.

Мілютіна К. Л. Форми психокорекційного впливу. / Катерина Леонідівна Мілютіна – К.: Главник, 2007. – с.144. (Серія «Психол. інструментарій»). Бібліогр.: С.142 – 143.

Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі фахової підготовки практичного психолога : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Н. І. Пов’якель. – К., 2004. – 40 с.

Шандрук С. К. Специфіка підготовки практичних психологів до професійної діяльності / С. К. Шандрук // Проблеми підготовки і підвищення кваліфікації практичних психологів у вищих навчальних закладах. − К.: Ніка-Центр, 2002. – С. 32–34.

Федій О. А. Естетотерапія [навч.посібник] ⁄ Ольга Андріївна Федій. – К.: Центр учбової літератури, 2007. –256 с.