РОЛЬ ПРЕДМЕТНИХ ЗНАНЬ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Володимирівна Орлова

Анотація

У статті аналізуються роль і місце предметних знань з фахових дисциплін під час вивчення іноземної мови професійного спрямування. Автором підкреслюється важливість існування та реалізації міжпредметних зв’язків і міжпредметної координації на всіх етапах розробки і впровадження навчальних програм і планів, а також під час проведення практичних занять з іноземної мови професійного спрямування. У статті виокремлюються і розглядаються певні кроки з міжпредметної координації, узгодження роботи на різних рівнях як з певними фаховими кафедрами, так і з окремими викладачами. Окрема увага приділяється питанням оволодіння спеціальною фаховою термінологією і застосування її в конкретних професійних ситуаціях. У статті розглядається процес семантизації термінів і згадуються певні способи семантизації професійно-забарвлених лексичних одиниць.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Орлова, Н. В. (2016). РОЛЬ ПРЕДМЕТНИХ ЗНАНЬ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/990
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Володимирівна Орлова, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук

Посилання

Harvey, L., Analytic Quality Glossary [Electronic recourse] / L. Harvey – Quality Research International. – 2004-2014. – Access mode: http://www.qualityresearchinternational.com/glossary/interdisciplinary.html

Canadian Institutes of Health Research (CIHR), Training Program Grant Guide, Strategic Training Initiative in Health Research [Electronic recourse] / – 2005. – Access mode: http://www.cihr-irsc. gc.ca/e/ 17948. html

Mansilla, V.B., Gargner, H., Assessing interdisciplinary work at the frontier. An empirical exploration of ‘symptoms of quality’ [Electronic recourse] / V.B. Mansilla, H. Gardner. – Rethinking Interdisciplinarity, 2005. – Access mode: http://interdisciplines.org/ interdisciplinarity/ paper/ 6/3/1

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник/ С.У. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 374 с.

Фіцула М.М. Педагогіка: [навч. посіб. для студ. вищ. пед. закладів освіти] / М.М. Фіцула. – К.: Академія, 2000. – 344 с.

Максимова В.Н. Межпредметные связи в учебно-воспитательном процессе современной школы / В.Н. Максимова. – М.: Просвещение, 1987. – 160 с.

Беляева А.С. Использование внутрипредметных и межпредметных свіязей для специальных целей при изучении иностранного язика / А.С. Беляева, И.В. Суходольская // Стратегії та методики навчання мовам для спеціальних цілей. – К., 1997. – 243 с.

Семенюк Ю.О. Вивчення термінологічної лексики у курсі ділової англійської мови / Ю.О. Семенюк// Іноземні мови. – 2003. - № 3. – С. 29-32