СТОРОННІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК УЧАСНИКИ ПРОЦЕСУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ФЛАНДРІЇ (БЕЛЬГІЯ)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Миколаївна Фучила

Анотація

У статті розглянуто деякі аспекти діяльності системи освіти дорослих Фландрії (Бельгія). З’ясовано, що успіх та результативність її діяльності залежить не тільки від наявності кваліфікованих вчителів, сучасного обладнання чи гнучкого графіку навчання, але насамперед від взаємодії багатьох організацій від міністерств до сторонніх чи опікунських організацій, що є проміжними ланками у системі освіти дорослих Фландрії. Описано низку неприбуткових організацій, які сприяють координації зусиль освітніх організацій із промисловими закладами та установами сфери послуг у сфері як навчання так і працевлаштування дорослих громадян. Показано, що оскільки дорослі учні навчаються, маючи чіткі плани щодо практичного застосування набутих знань, така координація підвищує мотивацію дорослих учнів до навчання та створює кращі умови для їхнього майбутнього працевлаштування після його завершення.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Фучила, О. М. (2016). СТОРОННІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК УЧАСНИКИ ПРОЦЕСУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ФЛАНДРІЇ (БЕЛЬГІЯ). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/992
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Миколаївна Фучила, Національний університет «Львівська політехніка»

кафедра іноземних мов,кандидат педагогічних н.аук, доцент

Посилання

Final Report. Fifth International Conference on Adult Education. The Hamburg Declaration. The Agenda for the Future // Fifth International Conference on Adult Education [CONFINTEA V], 14–18 July 1997, Hamburg, Germany. – Hamburg: UNESCO Institute of Education, 1997. – 198 p.

National report on the Development and State of Art of Adult Learning and Education (ALE) // The 6th International Conference on Adult Education (CONFINTEA VI), 9 June 2008 / Flemish Community of Belgium, Ministry for Education and Training, International Relations Office. – Hamburg, Germany: UNESCO UIL, 2008. – 126 p.

Education and training in Europe: diverse systems, shared goals for 2010. – Brussels: European Commission, 2002. – 39 p.

Making a European Area of Lifelong Learning a Reality: Communication from the Commission. – Brussels: European Commission, 2001. – 40 p.

De Meyer I. OECD/CERI – study: What works in innovation in education. Background Report Belgium – Flanders / Inge De Meyer. – Gent: Universiteit Gent – Education Department, 2006. – 55 p.

Vermeersch L. The access of adults to formal and nonformal adult education. Country report: Belgium (Flemish Community) / Lode Vermeersch, Anneloes Vandenbroucke // LLL2010 project, Subproject 5. – K.U.Leuven (University of Leuven), Higher Institute for Labour Studies: Leuven, 2009. – 142 p.

Verhoeven J. C. Vlaams Eurydice-rapport 2001: Overzicht van het onderwijsbeleid en de onderwijsorganisatie in Vlaanderen / J. C. Verhoeven, L. Dom. – Brussel: Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap, Departement Onderwijs, 2002. – 324 p. Verhoeven&Dom 2002 p.49

De Vries R. Onderwijsstructuren en systemen voor beroepsopleiding en volwassenenvorming in Europa: België – Vlaamse Gemeenschap / Rob De Vries. – Brussel: Agentschap voor Onderwijscommunicatie, Cel Publicaties Onderwijs, 2009. – 60 p.

Holford J. Lifelong Learning and Citizenship in Europe / John Holford, Ruud van der Veen / Final Report of the ETGACE Project (FP5 Project CT-99-00012). – UK, Guildford: University of Surrey, 2003. – 152 p.

Europass – What is Europass? [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.europass.ie/