ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ В ШКОЛАХ США
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
A brief history of character education in America [Electronic resource]. – U.S. News & World Report, Inc., 1996. Mode of access: http://www.waarden.org/studie/concepten/history.html
Glanzer, P. L. Appendix A: Character Education in American Education: a Brief Historical Overview / Perry L. Glanzer // Virtue 101: The Strengths and Limitations of Character Education in Public Schools. A Research Report. – Focus on the Family, 1998. – P. 23-26.
Williams, M. M. Models of Character Education: Perspectives and Developmental Issues / Mary M. Williams // The Journal of Humanistic Counseling, Education and Development, 2000. – Vol. 39. - № 1. – P. 32 – 40. – Mode of access: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/j.2164-490X.2000.tb00091.x/pdf
Daniels, D. H. Preparing teachers for moral issues / D. H. Daniels, M. Plant, D. Kalkman, D. Czerny // Moral Education / Education and Work. – Vol. XXII. – № 3 August 1996, Northern Illinois University. P. 33-41.
Lowe, C. Practicing and Preservice Teachers’ Sense of Efficacy for Character Education [Electronic resource] / Carolyn Lowe // Honors Scholar Theses, 2013. –University of Connecticut, Paper 297. – 54 p. – Mode of access: http://digitalcommons.uconn.edu/srhonors_theses/297
Narvaez, D. Teaching Moral Character: Two Strategies for Teacher Education [Electronic resource] / Darcia Narvaez, Daniel K. Lapsley // – Mode of access: http://www3.nd.edu/~dnarvaez/documents/NarvaezLapsleyTeacher.pdf
Building Safe and Orderly Schools: Tools and Skills to Make it Happen. A Joint Project of the American Federation of Teachers and the National Education Association. – KNEA – March 1999. – 60 p.
Sojourner, R. J. The Rebirth and Retooling of Character Education in America [Electronic resource] / Russell J. Sojourner // – McGraw-Hill Research Foundation. – December 11, 2012. – 19 p. – Mode of access: https://www.character.org/wp-content/uploads/Character-Education.pdf
Chapter 13. Character Education [Electronic resource]. – Finding Common Ground: A Guide to Religious Liberty in Public Schools. – from the Character Education Partnership. – P 151-165. – Mode of access: http://www.characterfirst.com/assets/B13.charactered.pdf