ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ В ШКОЛАХ США

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Федорівна Лук’янчук

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасного стану підготовки студентів закладів педагогічної освіти та практикуючих вчителів до реалізації програм виховання характеру в державних школах США. З’ясовано, що в американському суспільстві й органах державної влади ідея формування у підростаючого покоління позитивних рис характеру та громадянських чеснот має значну підтримку. Проте, серед американських освітян немає єдності щодо місця програм виховання характеру в навчально-виховному процесі. Існує два підходи до вирішення цієї проблеми. Прибічники першого підходу вважають, що виховання характеру має відбуватись імпліцитно шляхом впровадження в неофіційну навчальну програму школи. Другий підхід представляє собою стратегію навмисної дії та полягає в тому, що питання морального розвитку необхідно виділяти в окремі тематичні розділи, які потрібно інтегрувати в зміст програм з певних навчальних дисциплін. Відсутність єдиного підходу впливає на підготовку педагогічних кадрів до реалізації програм виховання характеру і вимагає її удосконалення.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Лук’янчук, С. Ф. (2016). ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ В ШКОЛАХ США. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/993
Розділ
Статті
Біографія автора

Світлана Федорівна Лук’янчук, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

кафедра іноземних мов та методики навчання, доцент

Посилання

A brief history of character education in America [Electronic resource]. – U.S. News & World Report, Inc., 1996. Mode of access: http://www.waarden.org/studie/concepten/history.html

Glanzer, P. L. Appendix A: Character Education in American Education: a Brief Historical Overview / Perry L. Glanzer // Virtue 101: The Strengths and Limitations of Character Education in Public Schools. A Research Report. – Focus on the Family, 1998. – P. 23-26.

Williams, M. M. Models of Character Education: Perspectives and Developmental Issues / Mary M. Williams // The Journal of Humanistic Counseling, Education and Development, 2000. – Vol. 39. - № 1. – P. 32 – 40. – Mode of access: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/j.2164-490X.2000.tb00091.x/pdf

Daniels, D. H. Preparing teachers for moral issues / D. H. Daniels, M. Plant, D. Kalkman, D. Czerny // Moral Education / Education and Work. – Vol. XXII. – № 3 August 1996, Northern Illinois University. P. 33-41.

Lowe, C. Practicing and Preservice Teachers’ Sense of Efficacy for Character Education [Electronic resource] / Carolyn Lowe // Honors Scholar Theses, 2013. –University of Connecticut, Paper 297. – 54 p. – Mode of access: http://digitalcommons.uconn.edu/srhonors_theses/297

Narvaez, D. Teaching Moral Character: Two Strategies for Teacher Education [Electronic resource] / Darcia Narvaez, Daniel K. Lapsley // – Mode of access: http://www3.nd.edu/~dnarvaez/documents/NarvaezLapsleyTeacher.pdf

Building Safe and Orderly Schools: Tools and Skills to Make it Happen. A Joint Project of the American Federation of Teachers and the National Education Association. – KNEA – March 1999. – 60 p.

Sojourner, R. J. The Rebirth and Retooling of Character Education in America [Electronic resource] / Russell J. Sojourner // – McGraw-Hill Research Foundation. – December 11, 2012. – 19 p. – Mode of access: https://www.character.org/wp-content/uploads/Character-Education.pdf

Chapter 13. Character Education [Electronic resource]. – Finding Common Ground: A Guide to Religious Liberty in Public Schools. – from the Character Education Partnership. – P 151-165. – Mode of access: http://www.characterfirst.com/assets/B13.charactered.pdf