ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРОЗВИТКУ ТА САМООСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Сергіївна Савченко

Анотація

У статті висвітлюються результати аналізу науково-педагогічної літератури з проблеми профільного навчання,  зазначаються етапи розвитку ідеї організації профільного навчання в історії вітчизняної педагогічної думки, розкриваються сутність, цілі, принципи профільного навчання в загальноосвітніх школах та його роль в процесі саморозвитку та самоосвіти особистості.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Савченко, Н. С. (2016). ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРОЗВИТКУ ТА САМООСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/995
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Сергіївна Савченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

кафедра педагогіки та освітнього менеджменту, доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Концепція профільного навчання на старшій ступені загальної освіти // www.ug.ru/02.42/t9.htm

Сиротін, В.І. Про введення профільного навчання на старшій ступені загальної освіти і місце географії у примірних планах можливих профілів / В.І. Сиротін // Географія в школі. - 2002. - № 9. С. 33-47.

Профільне навчання // www.rgs.ru / rus / insurance / rgs_study / index.wbp.

Федорова,Н.М. Історія становлення організаційних моделей профільного навчання / Федорова Н.М. // Www.hse.ru

Історія профільного навчання. Вітчизняний досвід профільного навчання // www.internet-school.ru.

Кузнєцов, А.А., Профільне навчання: відповіді на питання (для загальноосвітніх установ) / А.А. Кузнєцов [и др.] // М.: Російський журнал, 2004. - С. 5-13.

Захарова, Ж.М. Профільне навчання / Ж.М. Захарова // obrazovanie.belomorsk.karelia.info/ru/company/1112092570/profil.html