МЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА РИСА СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ ХХІ СТ.

Main Article Content

Олена Миколаївна ФУЧИЛА

Abstract

У статті розглянуто деякі аспекти навчання медійної грамотності, яку можна вважати однією із ключових галузей знань, необхідних для повноцінного розвитку та становлення громадянина будь-якої країни світу у ХХІ столітті. Стрімкий розвиток різноманітних медійних засобів поширення інформації, які забезпечує Інтернет та інші сучасні інформаційні технології, спричиняє необхідність забезпечення розвитку навичок медійної грамотності на новому якісному рівні.

Article Details

How to Cite
ФУЧИЛА, О. М. (2020). МЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА РИСА СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ ХХІ СТ. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University.<Br> Series "Pedagogical Sciences", (1). Retrieved from https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/107-110
Section
Статті
Author Biography

Олена Миколаївна ФУЧИЛА, Національний університет «Львівська Політехніка»

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри іноземних мов

References

Hobbs R. Debates and challenges facing new litera-cies in the 21st century. International handbook of children, media and culture. In S. Livingstone, K. Drotner (Eds.). London: Sage, 2008. P. 431–447.

Huguet A., Kavanagh J., Baker G., Blumental S. Exploring Media Literacy Education as a Tool for Mitigating Truth Decay. Santa Monica, Calif.: RAND Corporation, 2019. 163 p.

McChesney R. The problem of the media. New York: Monthly Review Press, 2004. 352 p.

Silverblatt A. Media literacy: Keys to interpreting media messages. 2nd ed. Westport, CT: Praeger Publications, 2014. 560 p.

Potter J. W. Theory of Media Literacy: A Cognitive Approach. Thousand Oaks, Calif.: SAGE, 2014. 320 p.

Ashley S., Poepsel M., Willis E. Media Literacy and News Credibility: Does knowledge of media owner-ship increase skepticism in news consumers? Journal of Media Literacy Education, 2010. 2(1). P. 37–46.

Ewen S. Memoirs of a commodity fetishist. Mass Communication and Society, 2000. 3(4). P. 439–452.

Selwyn N. Data Entry: Towards the Critical Study of Digital Data and Education. Learning, Media and Technology, 2015. 40(1). P. 64–82.