ПЕРСПЕКТИВИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ НАРАТИВІВ У ВІТЧИЗНЯНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ
Main Article Content
Abstract
На основі опрацювання емпіричних та теоретичних результатів дослідження виявлено потужний педагогічний та освітній потенціал проектування цифрових наративів у різних сферах навчання. Виявлено вимоги до традиційного навчання у ХХІ столітті. У відповідності до сучасних освітніх вимог окреслено можливості та перспективи використання цифрових наративів у фаховій підготовці педагогів. Розглянуто важливість проектування цифрових наративів у підготовці майбутніх фахівців у різних ланках неперервної педагогічної освіти: дошкільній (вихователів дошкільних навчальних закладів), початковій (вчителів початкових класів), середній (учителів природничо-математичних, гуманітарних, мистецьких дисциплін), вищій (підготовка фахівців у галузі соціальної та корекційної педагогіки), а також у формальній і неформальній освіті.
Article Details
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
References
Alexander, B. (2011). The new digital storytelling: creating narratives with new media. Praeger.
Lambert, J. (2011). Digital Storytelling: How digital media help preserve cultures. The Futurist, 41(2), 25. Retrieved August 16, 2011, from EBSCO Publishing.
Lenham, R. (2005). Electronic Word: Democracy, technology and art. Kyiv: Nike Center. (in Ukr.).
Miller, C. (2014). Digital Storytelling: A creator's guide to interactive entertainment. – 3rd Edition. – Focal Press.
Porter, B. (2005). Digitales: The art of telling Digital stories. Retrieved from https://www.amazon.com/DigiTales-Art-Telling-Digital-Stories/dp/0967075548
Karpati, А. (2011). Digital literacy in Education. Institute for Information Technologies in Education, UNESCO, 2011. Retrieved from unesdoc.unesco.org/images/0021/002144/214485e.pdf
Scott, C. (2015). The futures of learning 3: What kind of pedagogies for the 21st century? – UNESCO Education Research and Foresight, Paris. ERF Working PapersSeries, 15.
Tymchuk, L. (2015). Using of ICT in the creative development of future teachers. Series: "Problems of Modern Education". T.V: Creativity - Creativity - Abilities / Deficits - Dysfunctions – Disability. In E. Sadowska, M. Dąsala (Ed.). Publisher WSL, Czestochowa, 35–47. (in Pol.).
Tymchuk, L. (2016). Creative usage ICT in the training of future teachers: designing, modeling, and teaching techniques of digital narratives. An image of a family and a school in an interpersonal perspective. In O. Zamecka-Zalas, I. Kieltyk-Zaborowska (Ed.). NWP, P. Trybalski, 321–341/ (in Pol.).