THE IMPACT OF PRACTICAL EXPERIENCE ON QUALITY ASSURANCE

Main Article Content

Yevgeny Lodatko
https://orcid.org/0000-0002-4951-3259
Valeriy MONASTYRSKIIY

Abstract

Summary. The peer-reviewed monograph proposes a new solution to the scientific problem, which consists in substantiating and developing a methodology for the internal quality assurance system of a higher military educational institution.


It is determined that the system of internal quality assurance of a higher education institution is a system consisting of a set of interrelated elements (department of internal quality assurance of the educational process, four groups of stakeholders (higher education students under educational programmes; graduates under educational programmes; representatives of employers (customers); representatives of the academic community (research and teaching staff)), the Academic Council, the group of telecommunication networks and information systems, the information and communication service, the scientific and organisational It has been established that the presence/absence of a cycle of changing the status of the stakeholder applicant - graduate - employer representative - research and teaching staff in the system of internal quality assurance of a higher education institution is the most important criterion for evaluating this system.

Article Details

How to Cite
Lodatko, Y., & MONASTYRSKIIY, V. (2023). THE IMPACT OF PRACTICAL EXPERIENCE ON QUALITY ASSURANCE. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University.<Br> Series "Pedagogical Sciences", (4), 176–180. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2023-4-176-180
Section
REVIEWS
Author Biographies

Yevgeny Lodatko, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Professor of the Department of Educational and Socio-Cultural Management and Social Work

Valeriy MONASTYRSKIIY, Bohdan Khmelnytsky National University at Cherkasy

PhD in Pedagogy, Associate professor of Military Training Department

References

Перелік галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти: затв. постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF/ed20150429#Text.

Про вищу освіту: Закон України від 1 липня 2014 року № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text;

Лодатко Є.О. Якість початкової освіти у соціокультурному вимірі. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки», 2018. Вип. 8. С. 97–106.

Медвідь М.М., Медвідь Ю.І., Ктіторов М.О. Система внутрішнього забезпечення якості вищого військового навчального закладу: особливості, умови розвитку: монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. М.М. Медвідя. Київ: КІ НГУ, 2023. 107 с. URL: http://surl.li/neuma (дата звернення: 4.12.2023).

Монастирський В.М. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності курсантів військових навчальних підрозділів ЗВО до професійної діяльності. Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). Харків, 2019. С. 82–87.

Положення про систему внутрішнього забезпечення якості у Київському інституті Національної гвардії України. URL: http://surl.li/mcajx (дата звернення: 4.12.2023).

Медвідь М.М., Медвідь Ю.І., Ктіторов М.О. Система внутрішнього забезпечення якості вищого військового навчального закладу: особливості, умови розвитку. Роль і місце соціально-гуманітарних та правових дисциплін в системі підготовки військовослужбовців Національної гвардії України: матеріали круглого столу (м. Київ, 30 листопада 2023 р.). Київ: КІ НГУ, 2023. C. 3–7. URL: http://surl.li/ooyyn (дата звернення: 4.12.2023).

Зустріч з представниками Київського інституту Національної гвардії України. Національне агентство забезпечення якості вищої освіти (м. Київ, 15 листопада 2023 р.). URL: http://surl.li/oozad (дата звернення: 4.12.2023).

Медвідь М.М. Методика підготовки вищого військового навчального закладу до акредитації за критеріями оцінювання якості освітньої програми №№ 1 та 2. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2020. Вип. 1. С. 129–137.

Медвідь М., Гаврищук, М. Обґрунтування необхідності здійснення досліджень щодо формування загальних компететностей майбутніх офіцерів Національної гвардії України в процесі професійної підготовки. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки, 2023. Вип. 2 (54). С. 5–8.

Медвідь М.М., Криворучко В.О. Удосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів військових частин (підрозділів) з охорони громадського порядку Національної гвардії України. Молодь і ринок, 2023. № 1(209). С. 64–69.

Медвідь М.М., Черніченко І.Ю., Сінна Л.Ю. Стратегія формування та розвитку системи зворотного зв’язку Національної академії Національної гвардії України. Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України, 2021. № 2 (38). С. 82–87.

Медвідь М.М., Бірюков О.І., Ніконенко А.М., Задорожний К.А., Повар О.В., Магмет Т.М. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування у майбутніх офіцерів здатності до застосування штатного озброєння підрозділу. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки», 2023. 2. С. 39–48.

Медвідь М.М., Ктіторов М.О., Медвідь Ю.І., Курбатов А.А., Пашинський А.В., Криворучко В.О. Врахування тенденцій воєнної політики України в організації освітнього процесу вищого військового навчального закладу. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки», 2022. Вип. 4. С. 29–37.

Медвідь М.М., Ктіторов М.О., Медвідь Ю.І., Поляков В.Ю., Гаврищук М.М., Вишневська Я.А. Залежність розвитку системи внутрішньої забезпечення якості від впровадження досвіду практичної діяльності в освітній процес закладу вищої освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки», 2023. Вип. 1. С. 13–19.

Медвідь М.М., Тробюк В.І., Черніченко І.Ю., Дʼяченко О.А., Хомякова В.І. Методика розвитку системи внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти, особливості здійснення її процедур та заходів у вищому військовому навчальному закладі. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки», 2020. Вип. 3. С. 226–235.

Медвідь М.М. Методологія формування і розвитку людських ресурсів для використання у службово-бойовій діяльності: дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.07. Харків, 2015. 584 с.

Медвідь Ю.І. Формування готовності майбутніх офіцерів запасу до службово-бойової діяльності в процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Глухів, 2019. 19 с.