ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Валентин Володимирович РОГОЗА
http://orcid.org/0000-0002-9552-0310
Юрій Володимирович ПЕЛЕХ
http://orcid.org/0000-0002-1737-4557

Анотація

На підставі аналізу науково-педагогічних джерел обґрунтовано стверджувати, що прак-тичні питання формування екологічних цінно-стей майбутніх учителів природничих наук у процесі професійної підготовки залишаються недостатньо дослідженими на сучасному ета-пі. У зв’язку з цим актуальним є пошук дієвих навчально-методичних засобів формування екологічних цінностей у майбутніх учителів-природничників. Взявши до уваги наявні теоре-тичні та практичні здобутки щодо проблема-тики професійної підготовки доведено, що фор-мування екологічних цінностей, можуть бути реалізовані у межах спеціально розроблених курсів: дисципліна «Аксіологія», спецкурсу «Аксіо-логічні основи професійної підготовки майбут-ніх учителів природничих наук» і аксіопедагогіч-ного тренінгу.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
РОГОЗА, В. В., & ПЕЛЕХ, Ю. В. (2020). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3931
Розділ
Статті
Біографії авторів

Валентин Володимирович РОГОЗА, Інституту педагогіки НАПН України

науковий співробітник відділу профільного навчання

Юрій Володимирович ПЕЛЕХ, Рівненський державний гуманітарний університет

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи

Посилання

Митина Л.М. Психология личностно-профессионального развития субъектов образования. М.; СПб.: Нестор-История, 2014. 376 с.

Гомонюк О.М. Особистісний аспект діяльності майбутнього педагога – спосіб його саморозвитку та самореалізації. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Серія педагогічні науки. 2016. № 4(6). С. 66–74.

Крамаренко А.М. Формування екологічних цінно-стей майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика: монографія. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2014. 379 с.

Мирончук Н. М. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання, 2013. Випуск 76. С. 209–214.

Антоненко Т.Л. Ціннісно-смислова сфера особи-стості – фундаментальна основа її духовної безпеки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2017. №3(78). С. 25–34.

Пелех Ю.В., Кукла Д. Система цінностей май-бутнього фахівця і його місце на сучасному рин-ку праці: монографія. Рівне: Волинські обереги, 2019. 184 с.

Шрейдер Ю. Экологические ценности: три подхода. Новый мир, 1994. № 11. URL: http://www.nm1925.ru/Archive/Journal6_1994_8/Content/Publication6_5953/Default.aspx.

Джидарьян И.А. О месте потребностей, эмоций и чувств в мотивации личности. Теоретические проблемы психологии личности. Москва: Наука, 1974. С. 145–169.

Перга Т.Ю. Екологічні цінності сучасної ци-вілізації. Ціннісний вимір розвитку цивілізацій і глобалізація: збірник наукових праць. За ред. О.В. Зернецької. 2019. С. 89–97.

Юрченко Л.І. Екологічні цінності в структурі екологічної свідомості й екологічної культури. Мультиверсум. Філософський альманах: зб. наук. пр. Київ, 2009. Вип. 78. С. 229–237.