ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП
Abstract
Keywords
References
Митина Л.М. Психология личностно-профессионального развития субъектов образования. М.; СПб.: Нестор-История, 2014. 376 с.
Гомонюк О.М. Особистісний аспект діяльності майбутнього педагога – спосіб його саморозвитку та самореалізації. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Серія педагогічні науки. 2016. № 4(6). С. 66–74.
Крамаренко А.М. Формування екологічних цінно-стей майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика: монографія. Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2014. 379 с.
Мирончук Н. М. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання, 2013. Випуск 76. С. 209–214.
Антоненко Т.Л. Ціннісно-смислова сфера особи-стості – фундаментальна основа її духовної безпеки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2017. №3(78). С. 25–34.
Пелех Ю.В., Кукла Д. Система цінностей май-бутнього фахівця і його місце на сучасному рин-ку праці: монографія. Рівне: Волинські обереги, 2019. 184 с.
Шрейдер Ю. Экологические ценности: три подхода. Новый мир, 1994. № 11. URL: http://www.nm1925.ru/Archive/Journal6_1994_8/Content/Publication6_5953/Default.aspx.
Джидарьян И.А. О месте потребностей, эмоций и чувств в мотивации личности. Теоретические проблемы психологии личности. Москва: Наука, 1974. С. 145–169.
Перга Т.Ю. Екологічні цінності сучасної ци-вілізації. Ціннісний вимір розвитку цивілізацій і глобалізація: збірник наукових праць. За ред. О.В. Зернецької. 2019. С. 89–97.
Юрченко Л.І. Екологічні цінності в структурі екологічної свідомості й екологічної культури. Мультиверсум. Філософський альманах: зб. наук. пр. Київ, 2009. Вип. 78. С. 229–237.
Refbacks
- There are currently no refbacks.