ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗДО

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Валентинівна ЛІСНЕВСЬКА

Анотація

У статті наголошується на тому, що підготовка майбутніх вихователів здійснюється на основі різних видів спілкування. Зазначається, що професійна підготовка майбутніх вихователів залежить від суб’єкт-суб’єктних взаємин між викладачами та студентами. Відзначається, що професійна підготовка фахівців здійснюється у процесі міжособистісної взаємодії викладача та студента. Подається сутнісна характеристика професійної підготовки майбутнього вихователя до міжособистісної взаємодії під час створення здоров’язбережувального середовища в ЗДО. Визначаються поведінкові форми міжособистісної взаємодії. Характеризуються напрямки підготовки майбутнього вихователя до міжособистісної взаємодії під час створення здоров’язбережувального середовища в ЗДО. Розкривається сутність впливу компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вихователя.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЛІСНЕВСЬКА, Н. В. (2021). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗДО. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4188
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Валентинівна ЛІСНЕВСЬКА, Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка

кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії і методики дошкільної освіти

Посилання

Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика: учебное пособие для вузов. Екатеринбург: Деловая книга, 1996. 342 с.

Коломинский Я.Л. Психология взаимоотношений в малых группах: общие и возрастные особенности: учебное пособие. Изд. 2-е, доп. Минск: ТетраСистемс, 2000. 432 с.

Обозов Н.Н. Психология межличностных отношений: [монография]. Киев: Лыбидь, 1990. 192 с.

Пушкар Т.М. Формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Житомир, 2016. 262 с.

Ситнік С. В. Характеристика та ознаки міжособистісної взаємодії. Наука і освіта, 2014. № 11. С. 156–161.

Карасик В.И. Структура институционального дискурса. Проблема речевой коммуникации: межвуз. сб. науч. трудов. Саратов: Изд-во Сарат. ун-та, 2000. С. 25–33.

Академічний тлумачний словник української мови. URL: http://sum.in.ua/s/vzajemodija

Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: навч. посібник. Київ: Академвидав, 2005. 446 с.

Сорокин П.А. Социальная и культурная динамика. М.: Академический проект, 2017. 964 с.

Максименко С.Д., Соловієнко В.О. Загальна психологія. Київ: МАУП, 2000. 256 с. URL: http://univer.nuczu.edu.ua/tmp_metod/875/Maksimenko_S.D._-_Zagal%27na_psihologiya.pdf

Андреева Г. М. Социальная психология. М.: Аспект Пресс, 2000. 375 с.

Русинова Л.П. Педагогический словарь по темам: учебное пособие. Сарапул, 2010. 143 с. URL: http://www.psyoffice.ru/slovar-s181.htm

Краткий психологический словарь: научное издание [Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского]. 2-е изд., расш., испр. и доп. Ростов-на-Дону: Феникс, 1998. 512 с.

Кручек В.А. Психолого-педагогічні основи міжособистісного спілкування: навчальний посібник. Київ: ДАКККіМ, 2010. 273 с.

Професійна освіта: словник: Навч. посіб. для учнів і пед. працівників проф.-техн. навч. закл. [уклад. С.У. Гончаренко та ін. ; за ред. Н.Г. Ничкало]. Київ: Вища школа, 2000. 380 с.

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). Дошкільне виховання, 2012. № 7. С. 4–19.