СТРАТЕГІЇ ЛІНГВОСАМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ефремова Т. Ф. Новый словарь русского языка: Толково-словообразовательный / Т. Ф. Ефремова. – М.: Русский язык, 2001. – 1084 с.
Rubin J. Learner strategies: Theoretical assumptions, research history and typology. In: A. W. Rubin & J. Rubin (Eds.), Learner strategies in language learning. Englewood Cliffs: Prentice Hall, 1987. – P. 15–30.
Любашенко О. В. Лінгводидактичні стратегії: проектування процесу навчання української мови у вищій школі: монографія / О. В. Любашенко. – Ніжин: Аспект-Поліграф, 2007. – 296 с.
Халяпина Л. П. Педагогические стратегии самообразования как важный аспект содержательного компонента дистанционного обучения [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.ict.edu.ru/vconf/files/3662.doc.
Weinstein C. E. The teaching of learning strategies / C. E. Weinstein, R. E. Mayer // In: M. C. Wittrock (Ed.). Handbook of research on teaching. – New York: Macmillian, 1986. – P. 315–327.
Griffiths C. The strategy factor in successful language learning / C. Griffiths. – Bristol: Multilingual Matters, 2013. – 240 p.
Simsek A. Learning strategies / A. Simsek // In: N. M. Seel (Ed.). Encyclopedia of the sciences of learning. – New York: Springer, 2012. – P. 1971–1974.
Wenden A. Learner strategies for learner autonomy / A. Wenden. – London: Prentice Hall International, 1991. – 188 p.
Wolff D. Lernstrategien: Ein Weg zu mehr Lernerautonomie [Electronic resource]. – Access mode: http://paedpsych.jku.at:4711/LEHRTEXTE/Wolff98.html.
Bimmel P. Lernerautonomie und Lernstrategien / P. Bimmel, U. Rampillon. München: Langenscheidt, 2000. – 208 p.