ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ МАЛОКОМПЛЕКТНИХ ШКІЛ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Анатоліївна Біда
Валентина Анатоліївна Гончарук
Віталій Володимирович Гончарук

Анотація

У статті розглядаються шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу відносно підготовки вчителів до викладання природознавчих дисциплін у початкових класах. Головною магістраллю діяльності викладача в університеті є підготовка творчої особистості вчителя для сучасної сільської школи. Головним завданням викладача є дослідження проблем сучасної сільської школи і, отже, якого вчителя вона потребує. У статті наголошується на особливості проведення однопредметних та однотемних уроків природознавства та сільськогосподарської праці  в такій сільській школі при викладанні методики природознавства. Проведення в малокомплектній школі уроків природознавства має свою специфіку, яку розкрито у статті.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Біда, О. А., Гончарук, В. А., & Гончарук, В. В. (2017). ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ МАЛОКОМПЛЕКТНИХ ШКІЛ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (6). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1421
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олена Анатоліївна Біда, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти

Валентина Анатоліївна Гончарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання

Віталій Володимирович Гончарук, Національний дендрологічний парк «Софіївка» НАН України

провідний інженер відділу генетики, селекції та репродуктивної біології рослин

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти / Затверджено Указом Президента України від 17.04.2002 р. №347/2002 // Освіта України. – 2002. – №33. – 23 квітня. – С. 4–6.

Біда О.А. Природознавство і сільськогосподарська праця: Методика викладання: Навч. посібник для студентів пед. факультетів вищих навч. закладів та класоводів / О.А. Біда. – Київ–Ірпінь: Перун, 2000. – 400 с.

Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах / О.Я. Савченко. – Київ : Магістр-S, 1997. – 256 с.

Нарочна Л.К. Методика викладання природознавства / Л.К. Нарочна, Г.В. Ковальчук, К.Д. Гончарова. – Київ : Вища школа, 1990. – 304с.

Горощенко В.П. Методика преподавания природоведения / В.П. Горощенко, И.А. Степанов. – М. : Просвещение, 1984. – 159 с.

Аквилева Г.Н. Преподавание природоведения в малокомплектной школе / Г.Н. Аквилева, Е.А. Постникова, Г.Ф. Суворова. – М. : Просвещение, 1990. – 94 с.