МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІСТОРІЇ МОРСЬКОЇ ОСВІТИ НА ПІВДНІ УКРАЇНИ (ХVІІІ – ХХІ СТ.)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бобрышов С.В. Методология историко-педагогического исследования развития педагогического знания : автореф. дис… д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 / С.В. Бобрышов. – СПб., 2007. – 39 с.
Сухомлинська О.В. Концептуальні засади розвитку історико-педагогічної науки в Україні / О.В. Сухомлинська // Збірник наукових праць учасників П’ятих Костюківських читань «Психологія на перетині тисячоліть». – Київ, 1999 – Т 3. – С. 285–292.
Кун Т. Структура научных революций. С вводной статьей и дополнениями 1969 г. / Т. Кун. – М. : Прогресс, 1977. – 300 с. – Режим доступу : http://www.biometrica.tomsk.ru/Kuhn.pdf.
Лакатос И. Фальсификация и методология научно-исследовательских программ / И. Лакатос. – М. : Медиум, 1995. – 236 с. – Режим доступу : http://royallib.com/book/lakatos_i/falsifikatsiya_i_metodologiya_nauchno_issledovatelskih_programm.html.
Поппер К.Р. Логика и рост научного знания / К.Р. Поппер ; [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 1983. – 605 с.
Эволюционная эпистемология и логика социальных наук: Карл Поппер и его критики / Сост. Д.Г. Лахути, В.Н. Садовского и В.К. Финна ; [пер. с англ.]. – М. : Эдиториал УРСС, 2000. – 464 с.
Корнетов Г.Б. Цивилизационный подход к изучению всемирно-исторического процесса / Г.Б. Корнетов. – М. : Академия, 1994. – 265 c.
Белозерцев Е.П. Образование: историко-культурный феномен / Е.П. Белозерцев. – СПб. : Юридический центр Пресс, 2004. – 704 с.
Российская педагогическая энциклопедия. В 2-х т. – М. : Научное изд-во «БОЛЬШАЯ РОССИЙСКАЯ ЭНЦИКЛОПЕДИЯ», 1993. – Т. 1. – 608 с. – 1999 – Т. 2. – 560 с.
История образования и педагогической мысли за рубежом и в России / Под ред. З.И. Васильевой. – М. : Академия, 2005. – 432 с.
Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В.И. Загвязинский, Р.А. Атаханов. – 2-е изд., стер. – М., 2005. – 208с.