ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОН-ЛАЙН КУРСІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕАНГЛОМОВНИХ КРАЇН

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Валентинівна Пазюра

Анотація

В статті розглянуто вплив масових відкритих он-лайн курсів та соціальних мереж на формування комунікативної компетентності студентів у навчальних закладах деяких азійських країн. Визначені особливості навчального процесу з використанням соціальних мереж, виявлені переваги.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Пазюра, Н. В. (2017). ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОН-ЛАЙН КУРСІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕАНГЛОМОВНИХ КРАЇН. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (6). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1446
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Валентинівна Пазюра, Національний авіаційний університет

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри авіаційної англійської мови

Посилання

Huang, C.-K., Lin, C.-Y., & Villarreal, D. S. (2014). Contextual language learning: Educational potential and use of social networking technology in higher education. In S. Jager, L. Bradley, E. J. Meima, & S. Thouësny (Eds), CALL Design: Principles and Practice; Proceedings of the 2014 EUROCALL Conference, Groningen, The Netherlands, 158–164.

Romana Correa, Y. (2015). Skype™ conference calls: A way to promote speaking skills in the teaching and learning of English. PROFILE Issues in Teachers’ Professional Development, 17(1), 143–156.

Ventura, P., & Martín-Monje, E. (2016). Learning specialised vocabulary through Facebook in a massive open online course. In A. Pareja-Lora, C. Calle-Martínez, & P. Rodríguez-Arancón (Eds), New perspectives on teaching and working with languages in the digital era, 117–128.

Ng Sau Ping, Mahendran Maniam. (2015). The Effectiveness of Facebook Group Discussions on Writing Performance: A Study in Matriculation College Department of Education (TESL), Malaysia International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 4, 1, 30–37.

Ru-Chu Shih (2013). EFFECT OF USING FACEBOOK TO ASSIST ENGLISH FOR BUSINESS COMMUNICATION COURSE INSTRUCTION, TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 12, 1, 52–59.

Balcikanli, С. (2015). Prospective English language teachers’ experiences in Facebook: Adoption, use and educational use in Turkish context. International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology (IJEDICT), 11, 3, 82–99.

Hamada, M. (2013). A Facebook Project for Japanese University Students (2): Does It Really Enhance Student Interaction, Learner Autonomy, and English Abilities? In L. Bradley & S. Thouеsny (Eds.), 20 Years of EUROCALL: Learning from the Past, Looking to the Future. Proceedings of the 2013 EUROCALL Conference, Еvora, Portugal, 98–105.