ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОН-ЛАЙН КУРСІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕАНГЛОМОВНИХ КРАЇН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Huang, C.-K., Lin, C.-Y., & Villarreal, D. S. (2014). Contextual language learning: Educational potential and use of social networking technology in higher education. In S. Jager, L. Bradley, E. J. Meima, & S. Thouësny (Eds), CALL Design: Principles and Practice; Proceedings of the 2014 EUROCALL Conference, Groningen, The Netherlands, 158–164.
Romana Correa, Y. (2015). Skype™ conference calls: A way to promote speaking skills in the teaching and learning of English. PROFILE Issues in Teachers’ Professional Development, 17(1), 143–156.
Ventura, P., & Martín-Monje, E. (2016). Learning specialised vocabulary through Facebook in a massive open online course. In A. Pareja-Lora, C. Calle-Martínez, & P. Rodríguez-Arancón (Eds), New perspectives on teaching and working with languages in the digital era, 117–128.
Ng Sau Ping, Mahendran Maniam. (2015). The Effectiveness of Facebook Group Discussions on Writing Performance: A Study in Matriculation College Department of Education (TESL), Malaysia International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 4, 1, 30–37.
Ru-Chu Shih (2013). EFFECT OF USING FACEBOOK TO ASSIST ENGLISH FOR BUSINESS COMMUNICATION COURSE INSTRUCTION, TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 12, 1, 52–59.
Balcikanli, С. (2015). Prospective English language teachers’ experiences in Facebook: Adoption, use and educational use in Turkish context. International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology (IJEDICT), 11, 3, 82–99.
Hamada, M. (2013). A Facebook Project for Japanese University Students (2): Does It Really Enhance Student Interaction, Learner Autonomy, and English Abilities? In L. Bradley & S. Thouеsny (Eds.), 20 Years of EUROCALL: Learning from the Past, Looking to the Future. Proceedings of the 2013 EUROCALL Conference, Еvora, Portugal, 98–105.