ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ Й США
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У процесі аналізу змісту підготовки учителя початкової школи Великої Британії й США з’ясовано, що: система підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії характеризується:
- розробленою моделлю спеціаліста-фахівця, в основу якої покладено принципи: науковості, гуманізму, демократизму, поступовості, безперервності, незалежності від політичних партій;
- удосконаленням структури ВНЗ, терміну та змісту підготовки вчителя початкової школи;
- присудженням навчальних ступенів;
- значною варіативність змісту освіти, який сприяє здійсненню підготовки вчителя початкової школи до екологічного виховання учнів по регіонах.
Характерною рисою американської освіти є включення до університетського викладання проблем світової культури, дискусій на морально-етичні й політичні теми, вироблення й відстоювання своєї власної точки зору. Диференціація вважається сильною стороною вищої школи США.
Відбір змісту навчання здійснюються за цільовою спрямованістю: від загальних вимог американського суспільства – до завдань системи вищої освіти, від них – до цілей певного коледжу чи-то університету і, далі, до загальних цілей навчальних програм і конкретного курсу.
Прерогативо університетів і коледжів США як результат децентралізації є самостійне формування змісту вищої освіти.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Широкова М.В. Ведущие тенденции управления качеством педагогического образования а США: дис. … канд. пед. наук / М.В. Широкова. – Белгород, 2010. – 165 с.
Сбруєва А.А. Сполучені Штати Америки (США) / А.А. Сбруєва // Енциклопедія освіти / FGY України; головний ред. В.Г. Кремень. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Кучай Т.П. Система професійної підготовки вчителів початкових класів до морально-етичного виховання учнів в університетах Японії : монографія / Т.П. Кучай ; за ред. Н.Г. Ничкало. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2014. – 584 с.
Зискин К. Е. Профессионально-педагогическая подготовка учителей средней школы на педагогических отделениях университетов Великобритании во второй половине ХХ в. : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / К. Е. Зискин. – М., 2002. – 157 с.
Андрєєва Г.Б. Подготовка, адаптация и повышение квалификации сельских учителей: дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Г.Б. Андрєєва. – М., 2000. – 154 с.
Лизунова Н.М. Теория и практика отбора содержания обучения в высшей школе США: дис. … канд. пед. наук / Н.М. Лизунова. – М., 1990. –190 с.
Формен П. Ваш пример впечатляет / П. Формен // Вестник высшей школы. – 1989. – № 7. – С. 27–36.
California State University, Long Beach Bulletin 1987-1988. Undergraduate and Graduate Catalog. 1988. V. 40. No 5. – 494 p.
Stonehill College Easton, Mass., Y XIX, 1988. – 102 p.