ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ЗБАГАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я ВИХОВАНЦІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Луценко І. Дошкільна освіта і глобалізація. Пріоритетні напрямки виховання дошкільнят / І. Луценко // Дошкільне виховання. – 2016.– №3. – С. 2 – 9.
Бобро А.А. Сутність поняття «соціальне здоров’я» в науковій літературі ∕ А.А. Бобро // Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки.– Вип.122. – 2014. – С. 19–23.
Сластенин В.А. Педагогика: Инновационная деятельность / В.А. Сластенин, Л.С. Подымова Л.–М. : Магистр, 1997. – 224 с.
Бігунова Ю.В. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності в Південній Україні / Ю.В Бігунова // Наук. записки Тернопільського нац. пед. університету ім. В. Гнатюка. Серія: «Педагогіка» – Вип. 4. – Тернопіль. 2014. – С. 31 – 37.
Зимняя И.А. Педагогическая психология ∕ И.А. Зимняя. – М. : Логос, 2000. – 384 с.
Падалка О.І. Формування пріоритетних педагогічних цінностей у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика проф. освіти» / О.І. Падалка. – Вінниця, 2015. – 20 с.
Maslow A.H. Toward a Psychology of Being / A.H. Maslow. – Alam, Crullette, University of Tennessee – Knoxville, 1979. – 320 p.
Казачкова Т.Б. «…И нам любое дело по плечу»: уч.-метод. пособие. – СПб. : Эпиграф, 2010. – 136 с.
Гриффин Э. Коммуникация: теории и практики / Э. Гриффин. – Харьков : Изд-во «Гуманитарный центр», Науменко А.А. – 2015. – 688 с.
Мельник Н.І. Становлення і розвиток особистості фахівця з дошкільної освіти в США ∕ Н.І. Мельник // Викладач і студент: розвиток ефективного співробітництва: зб. матер. міжнар. наук.-пр. конфер. – Черкаси, 2010. – С. 77–79.