ІСТОРИЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ушинский К.Д. Избранные педагогические сочинения : в 2 т. Т. 1. Теоретические проблемы педагогики [ред. А. И. Пискунов] / К. Д. Ушинский. – М. : Педагогика, 1974. – 584 с.
Берулава М.Н. Теоретические основы интеграции образования / М. Н. Берулава – М. : Изд-во Совершенство, 1998. – 192 с.
Нечаева Н.С. Интеграция традиционных и инновационных методов обучения иностранному языку при формировании навыков самоуправляемого обучения у студентов вузов. Режим доступа: http://conf.stavsu.ru/YOUTH_SCI/SEC4/nechaeva.htm.
Королев Ф.Ф. Очерки по истории советской школы и педагогики: 1921–1931 / Ф.Ф. Королев, З.И. Равкин, Т.Д. Корнейчик. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1961. — 506 с.
Федорова В.Н. Межпредметные связи / В.Н. Федорова, Д.Н. Кирюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – 152 с.