ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ПЕНІТЕНЦІАРНИХ ЗАКЛАДАХ ЄВРОПИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Закаулова Ю.В. Болонський процес: створення європейського освітнього простору / Ю.В. Закаулова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2008. – №55. – С. 161–165.
Council of the European Union. Council Resolution on a renewed European agenda for adult learning / Official Journal of the European Union, 2011. – 6 p.
Council of the European Union. Council Conclusions on investing in education and training - a response to Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes and the 2013 Annual Growth Survey / Brussels, 2011. – 8 p.
European Prison Rules / Council of Europe, 2006. – 133 p.
Hawley J. Prison Education and Training in Europe: Current State-of-play and Challenges / Jo Hawley, Ilona Murphy, Manuel Souto-Otero // Brussels: European Commission, 2013. – 62 p.
Mukan N. Functional literacy learning in the system of adult education in Belgium / N. Mukan, O. Fuchyla // Advanced education, 2016. – 6. – С. 34–39.
Safe Ground: Programmes & Services [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.safeground.org.uk/