ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ В СУЧАСНИХ УМОВАХ НАВЧАННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Сергіївна Нещерет

Анотація

У статті запропоновано систему організації контролю з дисципліни «Вища математика», яка б підвищувала мотивацію студентів до навчання та забезпечувала об’єктивність оцінювання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Нещерет, О. С. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ В СУЧАСНИХ УМОВАХ НАВЧАННЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (15). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1871
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Сергіївна Нещерет, Державний університет телекомунікацій

доцент кафедри вищої математики

Посилання

Інноваційні зміни змісту навчання. URL: http://www.dut.edu.ua/ua/news-1-0-4535-innovaciyni-zmini-zmistu-navchannya.

Про Вищу освіту: Закон України. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды. М.: Педагогика, 1989. 560 с.

Булах І.Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів): дис. ... д-ра пед. наук. Київ, 1995. 430 с.

Лернер И.Я. Качества знаний учащихся. Какими они должны быть? М.: Знание, 1978. 48 с. (Серия Педагогика и психология, 1978. №1).

Якунин В.А. Педагогическая психология: учебное пособие. СПб.: Михайлов О.А.; Полиус, 1998. 639 с.