ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ В СУЧАСНИХ УМОВАХ НАВЧАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті запропоновано систему організації контролю з дисципліни «Вища математика», яка б підвищувала мотивацію студентів до навчання та забезпечувала об’єктивність оцінювання.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Інноваційні зміни змісту навчання. URL: http://www.dut.edu.ua/ua/news-1-0-4535-innovaciyni-zmini-zmistu-navchannya.
Про Вищу освіту: Закон України. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды. М.: Педагогика, 1989. 560 с.
Булах І.Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів): дис. ... д-ра пед. наук. Київ, 1995. 430 с.
Лернер И.Я. Качества знаний учащихся. Какими они должны быть? М.: Знание, 1978. 48 с. (Серия Педагогика и психология, 1978. №1).
Якунин В.А. Педагогическая психология: учебное пособие. СПб.: Михайлов О.А.; Полиус, 1998. 639 с.