УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто основні освітні інноваційні технології навчання й виховання, які можуть використовуватись під час освітнього процесу з молодшими школярами. Визначено сутність понять «педагогічні технології», «інновації», «інноваційні технології». З’ясовано основні методологічні вимоги, які висуваються до інноваційних технологій: концептуальність, системність, можливість управління, ефективність, відтворюваність, візуалізація. Визначено методики і технології, які сприяють створенню умов для реалізації та самореалізації особистості, її самовдосконалення й саморозвитку. Розкрито роль і значення окремих інноваційних технологій. Запропоновано ефективні методи і форми навчання молодших школярів. На рівні перспектив подальшого дослідження проблеми виокремлено проблему розроблення нових педагогічних перспективних методик навчання й виховання, визначення їх впливу на розвиток молодшого школяра.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство» в початковій школі : навч.-метод. посіб. / укладач Т. В. Гордієнко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. – 186 с.
Бистрова Ю. В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України / Ю. В. Бистрова // Право та інноваційне суспільство. – 2015. – № 1. – С. 27–33.
Інноваційні технології навчання в сучасній школі [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: http://social-science.com.ua/article/263 – Назва з екрану.
Пометун О. Інтерактивні технології навчання : теорія і практика / О. Пометун, Л. Пироженко. – Київ : А.П.Н., 2002. – 136 с.
Козак Л. В. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак // Педагогічний проце : теорія і практика. – 2014. – Вип. 4. – С. 40–45.
Амонашвілі Ш. О. Школа життя / Ш. О. Амонашвілі. – Хмельницький : Подільський культурно-просвітницький центр ім. М. К. Реріха, 2002. – 170 с.
Давыдов В. В. Теория развивающего обучения / В. В. Давыдов. – Москва : ИНТОР, 1996. – 544 с.
Інноваційні технології навчання учнів початкових класів : монографія / [П. Гусак та ін.] ; за ред. П. Гусака. – Луцьк : Вежа-Друк, 2016. – 276 с.
Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті / Х. В. Подковко // Медична освіта. – 2016. – № 1. – С. 41–43.
Покроєва Л. Д. Інноваційні технології навчання в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Покроєва, М. Є. Смирнова // Імідж сучасного педагога. – 2014. – № 8. – С. 15–17.