МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВНЗ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
В статті представлено розроблену модель формування професійної компетентності майбутніх фахових психологів у процесі навчання у ВНЗ. Здійснений огляд наукових публікацій за обраною темою; з’ясовані підходи до побудови моделей формування професійної компетентності фахівців. Встановлені особливості відомих моделей формування професійної компетентності фахівців у ВНЗ. Розроблена модель формування професійної компетентності майбутніх фахових психологів. Зроблені висновки з проведеної роботи і намічено перспективи подальших досліджень у даному напрямку.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Боярчук Н. Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів. Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка.Серія Педагогічні науки. 2013. № 1 (57). С. 85–95.
Вінтюк Ю. В. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх фахових психологів у ВНЗ. Молодий вчений. 2017. № 3 (43). С. 245–249.
Вінтюк Ю. В. Концепція формування професійної компетентності майбутніх психологів у ВНЗ. Молодий вчений. 2017. № 4 (44). С. 351–355.
Вінтюк Ю. В. Критерії сформованості професійної компетентності майбутніх психологів. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2017. № 1. С. 74–84.
Вінтюк Ю. В. Принципи формування професійної компетентності майбутніх психологів. Молодий вчений. 2017. № 6 (46). Ч. ІІІ. С. 216–221.
Вінтюк Ю. В. Організаційно-психологічні умови формування професійної компетентності майбутніх психологів у процесі навчання у ВНЗ. Молодий вчений. 2017. № 8 (48). С. 206–210.
Гращенкова Ж. В. Моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх тренерів із плавання у процесі вивчення фахових дисциплін. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. 2016. Вип. LXX. Т. 2. С. 33–37.
Коваленко О. П. Організаційно-педагогічна модель формування професійної компетентності майбутніх авіафахівців у процесі вивчення природничих дисциплін. Наукові записки. Серія: педагогічні науки. 2017. Вип. 159. С. 134–139.
Король В. П. Структурна модель формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій з основ аграрного виробництва. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. 2013. № 19. С. 283–287.
Ратинська І. О. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності курсантів-операторів з обробки інформації та програмного забезпечення на базі коледжу. Молодий вчений. 2017. № 3 (43). С. 452–455.
Сікора Я. Б. Модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Наука в інформаційному просторі: зб. наук. праць Міжнар. науково-практ. конференції. Дніпропетровськ: ПДАБА, 2008. Т. 3. С. 50–53.
Шиба А. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота». 2014. Вип 26. С. 233–236.
Яковчук О. Л. Модель формування професійної компетентності майбутніх техніків-технологів з технології харчування в процесі вивчення хімічних дисциплін у коледжі. Молодий вчений. 2017. № 4 (44). С. 506–509.