МОДЕЛЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ В РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сидоров В. Н. Профессиональная деятельность социального работника: ролевой поход. Винница: Глобус-пресс, 2006. 408 с.
Карпенко О. Г. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах університетської освіти: науково-методичний та організаційно-технологічний аспекти. Монографія. Дрогобич: Коло, 2007 374 с.
Теорії і методи соціальної роботи : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / за ред. Т. В. Семигіної, І. І. Миговича. Киїі: Академвидав, 2005, 328 с.
Шевченко Н.Ф. Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти: дис. … д-ра психол. наук. Київ, 2005. 331 с.
Фалинська З. З. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук. Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. Львів, 2006. 284 с.
Гура О. І. Педагогічні умови формування професійних комунікативних якостей соціального педагога: дис. … канд. пед. наук. Харків, 2000. 229 с.
Маркова А. К. Психология профессионализма. М. : Просвещение, 1996. 190 с.
Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей: дис. … д-ра психол. наук. Київ, 1992. 432 с.