МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА НАСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Володимирівна МИХАЙЛЕНКО
Володимир Олексійович НЕСТЕРЕНКО

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасного становища у системі вищої освіти та проблемі забезпечення наступності навчання математики на різних ступенях освіти. У статті розглядаються основні ознаки поняття наступності. Проаналізовано підходи до організації навчального процесу, які сприятимуть формуванню позитивної мотивації, як невід’ємної складової наступності навчання математики та підвищенню інтересу студентів до подальшого вивчення вищої математики. Виокремлюються основні групи, в які можна умовно об’єднати мотиви за певними ознаками. Представлено розподіл студентів на групи за особливостями мотиваційної сфери, розглянуто складові кожної групи. Визначено роль та функції викладача при організації  навчальної діяльності студентів з урахуванням їхніх індивідуальних здібностей, можливостей та рівнів розвитку. Зазначено, що сучасне бачення проблеми наступності має спрямовуватись на створення умов для реалізації в навчальному процесі середньої та вищої школи єдиної, динамічної, перспективної системи навчання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
МИХАЙЛЕНКО, І. В., & НЕСТЕРЕНКО, В. О. (2018). МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА НАСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (8). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2763
Розділ
Статті
Біографії авторів

Ірина Володимирівна МИХАЙЛЕНКО, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри вищої математики

Володимир Олексійович НЕСТЕРЕНКО, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

старший викладач

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти. Нормативно-правове забезпечення освіти. У 4-х ч. Харків: Основа, 2004. Ч. 1. С. 14.

Волчаста М.М. Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій та основній школі : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. Київ, 2003. 20 с.

Терлецька І.Д. Важливість мотивації навчальної діяльності на уроках математики. Математична газета. 2008. № 10. С. 9–17.

Занюк С.С. Психологія мотивації : навч. посібник. Київ: Либідь, 2002. 304 с.

Ильин В.П. Мотивация и мотивы. СПб.: Питер, 2006. 512 с.

Клименко Н.О. Формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Нац. пед. ун-т ім. Тараса Шевченка. Луганськ, 2005. 20 с.

Крилова Т.В. Концепція математичної підготовки студентів нематематичних спеціальностей вищої технічної школи. Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнар. зб. наук. робіт. Донецьк: ТЕАН, 2006. Вип. 25. С. 21–24.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психология высшей школы: учеб. пособие для вузов. 2-е изд., перераб. и доп. Минск: Изд-во БГУ, 1981. 383 с.

Лосєва Н. М. Розвиток ідеї самореалізаціїї особистості. Рідна школа. 2004. №5. С. 71–74.