ПРОБЛЕМА ЦІННОСТЕЙ ОСВІТИ СУЧАСНОГО СТУДЕНТСТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вікторія Андріївна ПАВЛОВА
Ольга Миколаївна СИПЧЕНКО

Анотація

У статті подано теоретичний аналіз проблеми цінностей освіти сучасної студентської молоді. Обґрунтовано поняття «цінності», «цінності освіти» та «цінності освіти студентської молоді». Доведено, що  аксіологічний підхід спрямовує педагогічний процес на пошук і втілення оптимальних шляхів передачі особистості суспільних цінностей. Виявлено ціннісний аспект освіти, який представлено у трьох взаємопов’язаних блоках: цінність державна, цінність суспільна та особистісна. Установлено сутність аксіологічних аспектів освіти: цінність освіти для студента, цінність освіти для викладача та цінність освіти для суспільства. Схарактеризовано категорію «освіта» як фундаментальну основу, джерело створення реальних уявлень про справжні і уявні цінності людини, а також систему, що споживає, виконує і продукує цінності. Розкрито та проаналізовано основні групи цінностей, до яких належать загальнолюдські і національні. Уточнено їх значення в системі освіти та в навчально-виховному процесі закладів вищої освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПАВЛОВА, В. А., & СИПЧЕНКО, О. М. (2018). ПРОБЛЕМА ЦІННОСТЕЙ ОСВІТИ СУЧАСНОГО СТУДЕНТСТВА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (8). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2765
Розділ
Статті
Біографії авторів

Вікторія Андріївна ПАВЛОВА, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

магістрантка кафедри педагогіки вищої школи

Ольга Миколаївна СИПЧЕНКО, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки вищої школи

Посилання

Борінштейн Є.Р. Особливості соціокультурної трансформації сучасного українського суспільства: монографія. Одеса: Астропринт, 2004. 400 с.

Сипченко О., Чинталова І. Кризові явища в сучасній освітній системі. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. праць. Вип. LXVIII. Ч. ІІ. / за ред. проф. В.І.Сипченка. Слов’янськ: ДДПУ, 2014. С. 68–76.

Капіца В.Ф., Орлова О.І., Шурупова К.В. Професійна кар’єра успішного фахівця. Монографія. Кривий Ріг: Видав. центр ДВНЗ «КНУ», 2013. 415 с.

Чубарева О.О. Екзистенція естетичного в аксіологічній системі сучасного студентства (філософський аналіз): автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.10. Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. Київ, 2016. 19 с.

Крижко В.В. Антологія аксіологічної парадигми освіти: навч.посібник. Київ: Освіта України, 2005. 440 с.

Кузьменко Г. Теоретичні основи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва. URL: https://core.ac.uk/display/33687721

Євтодюк А.В. Аксіологічні засади сучасної системи освіти України. Педагогічний пошук. 2014. №2. С. 12−15.

Основи педагогіки вищої школи: навч. посібник / [Л. Л. Товажнянський [та ін.]. Харків: НТУ «ХПІ», 2005. 600 с.

Гершунский Б.С. Философия образования : учебное пособие. М.: Московский психолого-социальный институт, 1998. 432 с.

Клепко С.Ф. Філософія освіти в європейському контексті: монографія. Полтава: ПОІППО, 2006. 328 с.

Калюжна Т.Г. Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти: монографія / за наук. ред. О.В. Уваркіної. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. 128 с.

Аксіологізація філософії освіти як вимога сучасності. URL: http://terepishchyi.com/aksiolohizatsiya-filosofiji-osvity-yak-vymoha-suchasnosti/