ЛАБІРИНТИ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто види уроку-гри за тематикою лабіринтів. Введено поняття «задача-лабіринт». Запропоновано класифікацію таких задач. Розглянуто особливості задач лабіринтів кожного виду. Розібрано способи розв’язування задач-лабіринтів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бекі В. Дивовижні лабіринти / В. Бекі. – Х.: Клуб с.д., 2016. – 128 с.
Гарднер М. Математические головоломки и развлечения / М. Гардиер.- М.: Мир, 1971. – 510 с.
Гайштут О.Г. Тренінг інтелекту школяра: Учись мислити, думати, міркувати / О.Г. Гайштут. – Кам’янець-Поділ.: Абетка, 2004 – 308 с.
Друзь Б.Г. Математична мозаїка: Наук.-худож. кн.: Для мол. та серед. шк. віку / Б.Г. Друзь. – К.: Веселка, 1991. – 127 с.
Игнатьев Е.И. В царстве смекалки / Е.И. Игнатьев. – М.:Наука, 1987. – 176 с.
Инфантино С. Пройди это насквозь / С. Инфантино, Н. Егорова, Е. Киричек. – М.: Хоббитека, 2016. – 48 с.
Керн Г. Лабиринты мира / Г. Керн. – М.: Азбука-классика. 2007. – 430 с.
Крючка Т.В. Використання дидактичних ігор на уроках математики в 5-х класах / Т.В. Крючка // Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2017» / ХІХ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. – Ч.: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2017. – 247 с.
Конфорович А.Г. Математика лабиринта / А.Г. Конфорович. – К.:Рад. шк., 1987. – 136 с.
Онищук В. А. Урок в современной школе / В. А. Онищук // Просвещение, 1986. – 184 с.
Саранцев Г. И. Современный урок математики / Г. И. Саранцев // Математика в школе. – 2006. – № 7. – С. 50−55.
Саранцев Г. И. Дидактические аспекты исследования урока в школе / Г. И. Саранцев // Педагогика. − 2006. − № 1
Моторіна В. Г. Технологія навчання математики в сучасній школі : монографія / В. Г. Моторіна. – Х. : «Лемінги», 2001. – 262 с.
Минскин Е.М. От игры к знаниям / Е.М. Минскин. – М.:Просвещение, 1987. – 190 с.
Ядренко М. Й. Ломиголовки / М.Й. Ядренко. – К.:ТВіМС - 1996. – 150 с.