БРИТАНСЬКА МОДЕЛЬ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ЧАСТИНА ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Будз

Анотація

У статті проаналізовано модель освіти обдарованих школярів Великої Британії. З’ясовано, що система освіти для обдарованих і талановитих школярів Великої Британії – це абсолютно новий підхід до освіти обдарованих та талановитих, який прагне вирішення традиційних проблем, що стосуються навчання, особливо, у контексті стійкості та задоволення потреб усіх категорій обдарованих і талановитих школярів. Така система спирається на сучасний науковий досвід. Британська модель освіти обдарованих школярів є частиною загальнонаціональної політики у галузі освіти на шкільному та позашкільному рівні. Багатогранність моделі полягає в усвідомленні важливості рівноправності, соціальної справедливості та економічної складової, а також учнівської самооцінки, шкільного навчального плану та професійного росту вчителів. Доведено, що дослідження практичного досвіду Великої Британії в організації та імплементації моделі освіти для обдарованих і талановитих школярів є корисним для загального розуміння закономірностей розвитку змісту освіти для обдарованих і талановитих школярів Великої Британії, а також є актуальним для запровадження сучасних практичних підходів в освітній політиці для обдарованих і талановитих школярів України.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Будз, І. (2016). БРИТАНСЬКА МОДЕЛЬ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ЧАСТИНА ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 32(365). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/319
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Будз, Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука (м. Рівне)

викладач

Посилання

England’s National Programme for Gifted and Talented Education: Plans and Reforms for 2007–2010 : [Електронний ресурс]/ – Режим доступу: http://www.spanglefish.com/mariessite/Documents/.../ 906_world_conference.doc.

Delisle J. The survival guide for teachers of gifted kids / Delisle J. & Lewis B. – Minneapolis, MN : Free Spirit Publishing, 2003. – 215 p.

Eyre D. The English model of gifted education / D. Eyre // International Handbook on Giftedness / L. V. Shavina (ed.). – Oxford : Springer Science Business Media, 2009. – Pp. 1045–1059.

Веб-сайт організації London Gifted and Talented : [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.londongt.org

Веб-сайт організації National Association for Able Children in Education : [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.nace.co.uk

Веб-сайт організації The National Association for Gifted Children : [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.nagcbritain.org.uk

Веб-сайт проекту NRICH : [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://nrich.maths.org