##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
Увійти
Toggle navigation
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.
Серія: "Педагогічні науки"
Головна
Архіви
Том 32 № 365 (2015): Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки
Напрям «Професійна освіта»
Опубліковано:
26.01.2016
Весь випуск
PDF
Статті
РОЗБУДОВА СЕРЕДНЬОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ КАТЕРИНОСЛАВЩИНИ НАПРИКІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ.: ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ
Марина Бабенко
PDF
ВІДОМІ ВІТЧИЗНЯНІ ПЕДАГОГИ, ПИСЬМЕННИКИ, НАРОДНА МУДРІСТЬ ПРО ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНСЬКОЇ РОДИНИ
Вікторія Береза
PDF
DOŚWIADCZENIA EDUKACYJNE SENIORÓW W NARRACJACH BIOGRAFICZNYCH SŁUCHACZY KUJAWSKO-DOBRZYŃSKIEGO UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU WE WŁOCŁAWKU
Renata Brzezińska
PDF
БРИТАНСЬКА МОДЕЛЬ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ЧАСТИНА ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
Ірина Будз
PDF
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ
Людмила Варга
PDF
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Edzhiєs Емре
PDF
FORMATION OF INFORMATIONAL CULTURE IN THE PROCESS OF FUTURE PHILOLOGISTS’ PROFESSIONAL TRAINING
Serhiy Danylyuk
PDF
СИCТЕМА ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ В ХХ СТОЛІТТІ
Валентина Король
PDF
ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ
Наталія Костюченко
PDF
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Ольга Лебідь
PDF
ПОЧАТКОВА ШКОЛА ВІД ЗЕМСЬКОЇ РЕФОРМИ ДО СЬОГОДЕННЯ
Євген Лодатко
PDF
УМОВИ ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Артем Майборода
PDF
ТЕОРІЯ СЛОВЕСНОСТІ ЯК НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ
Людмила Новаківська
PDF
ТАКСОНОМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАГІСТРІВ ЕКОНОМІКИ В КУРСІ «ЕКОНОМЕТРИКА»
Сабіна Палфьорова, Неля Яригіна
PDF
УДОСКОНАЛЕННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Євген Пліско, Юрій Пліско, Дмитро Лисицький
PDF
ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Альона Приходько
PDF
СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ВИЯВЛЕННЯ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
Олександр Рацул
PDF
УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЄЮ У ВНЗ ЯК МУЛЬТИ- І МІЖДИСЦІПЛІНАРНИЙ КОМПЛЕКС ТЕОРЕТИЧНИХ І ПРАКТИЧНИХ ЗНАНЬ
Ігор Сігетій
PDF
ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА)
Наталія Терентьєва
PDF
СЕМІОТИКО-ГЕРМЕНЕВТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТЕКСТУ
Юрій Тимошенко
PDF
ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ
Анжеліка Толкачова
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНА «ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» ВЧИТЕЛЯ У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Оксана Фесенко
PDF
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РИЗИКУ
Наталія Черненко
PDF
ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ХІХ – ХХ СТОЛІТТІ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Антоніна Чичук
PDF