ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Костюченко

Анотація

У статті закцентовано увагу на різних позиціях науковців щодо трактування сутності навчально-ігрових технологій. У статті визначено мету та завдання використання дидактичних ігор, які є однією зі складових навчально-ігрових технологій, на заняттях з фізики і математики; представлено різні підходи класифікацій дидактичних ігор;окреслено основні положення, принципи, функції, етапи організації таких ігор на заняттях з фізики і математики. Окреслено позитивний вплив навчально-ігрових технологій на процес формування математичної компетентності майбутніх учителів фізики і математики.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Костюченко, Н. (2016). ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 32(365). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/325
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Костюченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

кафедра педагогіки та освітнього менеджменту, аспірантка

Посилання

Методика ігрових занять : навч. посібник / П.М. Олійник, Р.Р. Балан, О.Ф. Вербило та ін.; за ред. П.М. Олійника – К. : Вища школа, 1992. – 213 с.

Кашканова Г.Г. Использование игровых форм обучения общетехническим дисциплинам в процессе формирования профессиональной направленности студентов : Автореф дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.Г. Кашканова. – К., 1992. – 21 с.

Кларин М.В. Игра в учебном процессе / М.В. Кларин // Сов. педагогика. – 1985. – № 6. – С. 57–61.

Манькусь І.В. Формування готовності майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій у професійній діяльності : дис... канд. пед. наук / Миколаївський держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2006. – 272 с.

Ягупов В.В. Педагогіка : навч. посіб. / В.В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 560 с.

Коваленко В.Г. Дидактические игры на уроках математики / В.Г. Коваленко. – М. : Просвещение, 1990. – 96 с.

Буряк Ю. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках фізики / Ю.Буряк // Фізика. – 2004. –№36. – С. 22–24.

Пидкасистый П.И. Игра как средство активизации учебного процесса / П.И. Пидкасистый, Н.К. Ахметов, Ж.С. Хайдаров // Сов. педагогика. – 1985. – №3. – С. 22–25.

Вайсбурд М. Игра в учебном процессе / М. Вайсбурд, Р. Аппатова // Народное образование. – 1986. – №8. – С. 46–47.

Денисова В.Г. Система дидактических игр как средство формирования познавательных интересов учащихся : Автореф. дис. ... канд. пед. наук / В.Г. Денисова. – Волгоград, 1997. – 22 с.