СЕМІОТИКО-ГЕРМЕНЕВТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТЕКСТУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Урсул А.Д. Образование как информационный процесс и перспективы его футуризации / А.Д. Урсул, Т.А. Урсул // NВ: Педагогика и просвещение. – 2013. – №2. – С. 1–57 : [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://e-notabene.ru/pр/article_8997.html.
Брудный А А. Текст как форма существования знания / А.А. Брудный // Знание, понимание, действительность: сб. науч. трудов. – Фрунзе : КГУ, 1986. – С. 3–8.
Адамьянц Т.З. Коммуникативные механизмы понимания: знак, значение, смысл. Интенция как смысловая доминанта коммуникативного акта (от знака и значения – к смыслу) / Т.З. Адамьянц // Мир психологии. – 2008. – №2. – С. 71–80.
Адамьянц Т.З. Концепция понимания в коммуникации: в поисках платформы для взаимопонимания / Т.З. Адамьянц // Общественные науки и современность. – 2014. – №4. – С. 121–131.
Дридзе Т.М. Текстовая деятельность в структуре социальной коммуникации. Проблемы семиосоциопсихологии: [монография] / Т.М. Дридзе; отв. ред. И.Т. Левыкин; АН СССР, Ин-т социолог. исследований. – М. : Наука, 1984. – 231 с.
Гальперин И.Р. Текст как объект лингвистических исследований / И.Р. Гальперин. – М. : Наука,1981. – 139 с.
Леонтьев А.А. Психология общения / А.А. Леонтьев. – Тарту, 1974. – 220 с.
Славская А.Н. Личность как субъект интерпретации / А.Н. Славская; Ин-т психологии РАН. – Дубна : Феникс +, 2005. – 240 с.
Бахтин М.М. Проблема текста в лингвистике, филологии и других гуманитарных науках. Опыт философского анализа // Эстетика словесного творчества / М.М. Бахтин; сост. С.Г. Бочаров, примеч. С.С. Аверинцев и С.Г. Бочаров. – М. : Искусство, 1979. – С. 281–307.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии / С.Л. Рубинштейн; отв. ред. Е.В. Шорохова. – Изд. 2-е. – М. : Педагогика, 1976. – 424 с.
Рикёр П. Герменевтика. Этика. Политика / П. Рикёр; пер. с фр. ; отв. ред. и послесл. И.С. Вдовина. – М. : Ками; Academia, 1995. – 160 с.
Гурье Л.И. Проектирование педагогических систем: учеб. пособие / Л.И. Гурье. – Казань : Изд-во Казан. гос. технол. ун-та, 2004. – 212 с.