СЕМІОТИКО-ГЕРМЕНЕВТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТЕКСТУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Юрій Тимошенко

Анотація

Обґрунтовано інформаційно-семіотичні та герменевтичні основи побудови педагогічної концепції тексту як об’єкта комунікативно-пізнавальної діяльності і ключового засобу розвитку особистості в соціокультурному знаковому просторі освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Тимошенко, Ю. (2016). СЕМІОТИКО-ГЕРМЕНЕВТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТЕКСТУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 32(365). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/347
Розділ
Статті
Біографія автора

Юрій Тимошенко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедра педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту, доцент, кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

Урсул А.Д. Образование как информационный процесс и перспективы его футуризации / А.Д. Урсул, Т.А. Урсул // NВ: Педагогика и просвещение. – 2013. – №2. – С. 1–57 : [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://e-notabene.ru/pр/article_8997.html.

Брудный А А. Текст как форма существования знания / А.А. Брудный // Знание, понимание, действительность: сб. науч. трудов. – Фрунзе : КГУ, 1986. – С. 3–8.

Адамьянц Т.З. Коммуникативные механизмы понимания: знак, значение, смысл. Интенция как смысловая доминанта коммуникативного акта (от знака и значения – к смыслу) / Т.З. Адамьянц // Мир психологии. – 2008. – №2. – С. 71–80.

Адамьянц Т.З. Концепция понимания в коммуникации: в поисках платформы для взаимопонимания / Т.З. Адамьянц // Общественные науки и современность. – 2014. – №4. – С. 121–131.

Дридзе Т.М. Текстовая деятельность в структуре социальной коммуникации. Проблемы семиосоциопсихологии: [монография] / Т.М. Дридзе; отв. ред. И.Т. Левыкин; АН СССР, Ин-т социолог. исследований. – М. : Наука, 1984. – 231 с.

Гальперин И.Р. Текст как объект лингвистических исследований / И.Р. Гальперин. – М. : Наука,1981. – 139 с.

Леонтьев А.А. Психология общения / А.А. Леонтьев. – Тарту, 1974. – 220 с.

Славская А.Н. Личность как субъект интерпретации / А.Н. Славская; Ин-т психологии РАН. – Дубна : Феникс +, 2005. – 240 с.

Бахтин М.М. Проблема текста в лингвистике, филологии и других гуманитарных науках. Опыт философского анализа // Эстетика словесного творчества / М.М. Бахтин; сост. С.Г. Бочаров, примеч. С.С. Аверинцев и С.Г. Бочаров. – М. : Искусство, 1979. – С. 281–307.

Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии / С.Л. Рубинштейн; отв. ред. Е.В. Шорохова. – Изд. 2-е. – М. : Педагогика, 1976. – 424 с.

Рикёр П. Герменевтика. Этика. Политика / П. Рикёр; пер. с фр. ; отв. ред. и послесл. И.С. Вдовина. – М. : Ками; Academia, 1995. – 160 с.

Гурье Л.И. Проектирование педагогических систем: учеб. пособие / Л.И. Гурье. – Казань : Изд-во Казан. гос. технол. ун-та, 2004. – 212 с.