ПОЧАТКОВА ШКОЛА ВІД ЗЕМСЬКОЇ РЕФОРМИ ДО СЬОГОДЕННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Євген Лодатко

Анотація

У статті аналізуються цільові орієнтири початкової школи від Земської реформи 1864 р. до наших днів. Відзначається, що початкова школа традиційно розглядалася державою як інститут для ефективного вирішення ідеологічних завдань і привертається увага до спрямованості сучасної початкової школи у площину культуровідповідності цінностей, варіативності і відкритості, забезпечення умов для морально-морального, інтелектуального, фізичного, художньо-естетичного, трудового виховання та розвитку молодших школярів в умовах інформаційно прогресуючого суспільства.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Лодатко, Є. (2016). ПОЧАТКОВА ШКОЛА ВІД ЗЕМСЬКОЇ РЕФОРМИ ДО СЬОГОДЕННЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 32(365). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/331
Розділ
Статті
Біографія автора

Євген Лодатко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедра педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту, професор, доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Липник В. Н. Школьные реформы в России. Характеристика реформ школы в дореволюционной России / Владимир Наумович Липник // Образование. – 2003. – № 5. – С. 43–49.

Татаринов С. Й. Історія педагогіки та народної освіти Донбасу / Сергій Йосипович Татаринов, Станислав Аркадьевич Федотов. – Харків : Мачулін, 2012. – 120 с.

Шевелев А. Н. Деятельность органов городского самоуправления в развитии начального образования дореволюционного Петербурга / Александр Николаевич Шевелев // Вестник Оренбургского государственного университета. – 2006. – № 4. – С. 27–32.

Год «Новой эры» // Ходоровский И. И. На фронте просвещения : Статьи и речи / Иосиф Исаевич Ходоровский. – М.–Л. : Гос. изд-во, 1926. – С. 67–73.

Наши ближайшие задачи в области народного образования (Доклад, прочитанный на Совещании Зав. ОНО Юго-Восточного края 9 августа 1924 г.) // Ходоровский И. И. На фронте просвещения : Статьи и речи / Иосиф Исаевич Ходоровский. – М.–Л. : Гос. изд-во, 1926. – С. 75–87.

Крупская Н. К. О «Крокодиле» Чуковского / Н. К. Крупская. – Правда, 1928. – 1 февраля.

Филимончик С. Н. Проведение школьных реформ в Карелии в 1920–30-е годы / Светлана Николаевна Филимончик // Известия Волгоградского государственного технического университета. – Вып. № 9(112). – 2013. – Т. 13. – С. 172–178.

Основные черты современного состояния народного просвещения в РСФСР // Ходоровский И. И. На фронте просвещения : Статьи и речи / Иосиф Исаевич Ходоровский. – М.–Л. : Гос. изд-во, 1926. – С. 30–67.

Пинкевич А. П. Педагогика и марксизм / Альберт Петрович Пинкевич. – М. : Работник просвещения, 1930. – 240 с.

СССР. Народное образование : [Электронный ресурс] // Большая советская энциклопедия. – М. : Советская энциклопедия. 1969–1978 // АКАДЕМИК : Словари и энциклопедии на Академике. – Режим доступа : http://dic.academic.ru/dic.nsf/bse/129062/СССР.

Державний стандарт загальної початкової освіти : [затв. Постановою КМ України від 20.04.2011 р. № 462] // ОСВІТА.UA : [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911/.