ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У КОНТЕКСТІ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Педагогогічна Конституція Європи // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С.П1-116.
Вербицкий А.А. Контекстно-компетентностный подход к модернизации образования / А.А.Вербицкий // Высшее образование в России. - 2010. -№ 5. - С. 32-37.
Болотов В.А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе / В.А. Болотов, В.В. Сериков // Педагогика. - 2003. - № 10. - С. 8-14.
Тевкун В. В. Здоров’язбережувальні компетенції - основа професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури [Електронний ресурс] / В. В. Тевкун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 227-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_60
Антонова О.Є. Здоров’язберігаюча компетентність особистості як наукова проблема (аналіз поняття) [Електронний ресурс] / О.Є. Антонова, Н.М. Поліщук // Вища освіта у медсестринстві: проблеми і перспективи : зб. Статей всеукраїнської науково-практичної конференції (10-11 листопада 2011 р., Житомир). - Житомир : Полісся, 2011. - С. 27-31.
Бондаренко Т.Є. Визначення структури здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології / Т.Є. Бондаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2012. - №1(19). - С. 214-223.
Кучерган Є. В. «Здоров’язбережувальна компетентність» як складова професійної підготовки майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Є. В. Кучерган // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 130. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_130_64
Башавець Н.А. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього фахівця як основа його культури / Н.А. Башавець // Наука і освіта. - 2013. - №1-2. - С. 120-122.
Омельяненко В. Г. Інтеграція змісту дисциплін природничо-наукового циклу як умова формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / В. Г. Омельяненко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 97-102. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_24
Фурса І. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології на основі інтеграції природничих та педагогічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.В.Фурса. - Переяслав-Хмельницький, 2016. - 22 с.
Цись Д.І. Пошуки та реалізація здоров’язберігаючих технологій у підготовці майбутніх учителів педагогічного профілю / Д.І. Цись // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. - 2011. - Випуск № 15. - Ч. 1. - С. 75-78.
Іванчук М. Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал (Виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання) / М. Г. Іванчук. - Чернівці : Рута, 2004. - 360 с.
Пастирська І. Я. Загальнонаукові передумови інтеграції змісту гуманітарних та природничих дисциплін у вітчизняній педагогіці другої половини XX - початку XXI століття [Електронний ресурс] / І. Я. Пастирська // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 4. - Режим
доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_4_21
Гранатов Г. Г. Метод дополнительности в интеграции научных культур / Г. Г. Гранатов, Н. А. Плугина // Педагогические науки. - 2006. - № 6. - С. 46-52.
Гончаренко С. У. Інтеграція наукових знань і проблема змісту освіти / С.У. Гончаренко // Постметодика. - 1994. - С. 3-9.
Князева Е.Н. Синергетическая парадигма. Основные понятия в контексте истории культуры Електронний ресурс] / Е.Н. Князева, С.П.Курдюмов. -Режим доступу: http://lib.icr.su/node/1247