СПІЛЬНІ ТА ВІДМІННІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США І КАНАДІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Олексіївна Теренко

Анотація

У статті здійснюється компаративний аналіз особливостей розвитку освіти дорослих у США і Канаді у другій половині ХХ століття. Виокремлена законодавча база, яка регламентує функціонування освіти дорослих у США і Канаді. Систематизовано цілі та завдання освіти дорослих. Розкрито сутність концептів «критична грамотність» та «функціональна грамотність».

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Теренко, О. О. (2019). СПІЛЬНІ ТА ВІДМІННІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США І КАНАДІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (10-11). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3197
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Олексіївна Теренко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри практики англійської мови

Посилання

Гончаренко С. Український педагогічний словник / Гончаренко С.- К.: Либідь, 1997. - 375 с.

Bergevln P. Philosophy for adult eduсatіon / Bergevin P. - New York: Seabury, 1967. -

p.

Chugai O., Terenko O., Ogienko O. Methods that work: best practices of adult educators in the USA / Chugai O., Terenko O., Ogienko O. // Advanced Education. - 2017. - №8. - P. 72-77. DOI: 10.20535/2410-8286.109216

Fre!re P. A pedagogy for hberation : d!alogues on transforming educat!on / Freire P. - South Hadley, Mass.: Bergin & Garvey Pubhshers, 1987. - 199 p.

Jarv!s P. Adult leaming іп the sodal context / Jarvis P. - London: Routledge, 2012. - 300 P.

Kidd T. Onhne educat!on and adult leaming : new frontiers for teaching pract!ces / Kidd T. - Hershey, PA: Іnformation Sdence Reference, 2010. - 276 p.

Knowles M. A History of the adult eduсation movement іп the United States / Knowles M. - Malabar, FL: Krieger Publishing, 1977. - 305 p.

Knowles M. The modern pract!ce of adult educat!on: andragogy versus pedagogy / Knowles M. - New York: Assoc!ated Press, 1970. - 250 p.

Knowles M. The modern pract!ce of adult educat!on: from pedagogy to andragogy / Knowles M. - Chicago: Assoc!ated Press Follett Publishing Company, 1980. - 340 p.

Ogienko O., Terenko O. Non-formal adult education: challenges and prospects in 21st century / Ogienko O., Terenko O. // Technika-Informatyka-Edukacja: Theoretical and practical problems of informatics and information education. - 2018. - №2(24). - P. 169-175. DOI: 10.15584/eti.2018.2.22

Raiskums B. Principles and principals: A dictionary of contemporary adult education terms and their users / Raiskums B. - Anchorage : PWR & Associate, 2001. - 304 p.

Shor І. Empowering eduсation: critiсal teaсhing for soсial сhange / Shor I. - Сhiсago and London: University of Сhiсago Press, 1992. - 235 p.