ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ І ФОРМ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Borg, S. (2013). Teacher research in language teaching: A critical analysis. Cambridge: Cambridge University Press.
Clarke, D.J., Hollingsworth, H. (2002). Elaborating a model of teacher professional growth. Teaching and Teacher Education, 18, 947-967.
Coburn, C.E. (2004). Beyond decoupling: Rethinking the relationship between the institutional environment and the classroom. Sociology of Education, 77, 211-244.
Earl, L., Katz, S. (2006). Leading schools in a datarich world. Harnessing data for school improvement. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.
European Commission. (2007). Communication from the European Commission to the European Parliament: Improving the Quality of Teacher Education. Brussels, August 2007.
Gassner, O. (2002). Strategies of Change in Teacher Education. European Views. Conference Proceedings ENTEP/BLK conference. 18-19 January, 2002, Feldkirch, Austria. http://www.pafeldkirch.ac.at/ entep/ texte/paedag200.pdf
Ingvarson, L., Meiers, M., Beavis, A. (2005). Factors Affecting the Impact of Professional Development Programs on Teachers ’ Knowledge, Practice, Student Outcomes & Efficacy. Education Policy Analysis Archives, 13, 1-28.
Key competences for lifelong learning. https://eur-lex.europa.eu/legal- content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.C .2018.189.01.0001.01.ENG&toc=0J:C:2018:189:T0C
Kwakman, K. (2003). Factors affecting teachers’ participation in professional learning activities. Teaching and Teacher Education, 19, 149-170.
Maslowski, R., Scheerens, J., Luyten, H. (2007). The effect of school autonomy and school internal decentralization on students’ reading literacy. School Effectiveness and School Improvement, 18 (3), 303-334.
Rockoff, J.E.. (2004). The Impact of Individual Teachers on Student Achievement: Evidence from Panel Data. AEA Papers and Proceedings, May 2004.
Uzerli, U., Kerger, L. The Continuous Professional Development of Teachers in EU Member States: New Policy Approaches, New Visions. http://www.uni-
kassel.de/einrichtungen/Fileadmin/datas/einrichtungen/zlb/Akt - ENTEP.pdf