ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ І ФОРМ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олег Станіславович Комар

Анотація

Статтю присвячено аналізу змісту і форм післядипломної освіти та підвищення кваліфікації вчителів англійської мови у країнах Європейського Союзу. На основі предмету підвищення кваліфікації визначено вплив ефективності освіти вчителів на змісту і форми післядипломної освіти та підвищення кваліфікації, проаналізовано ефективність безперервного професійного розвитку вчителів на різних рівнях її ієрархічної структури. Виокремлено основні аспекти змісту післядипломної освіти та підвищення вчителів англійської мови на основі «Ключових компетенцій освіти протягом життя», а також відображено основні форми, у яких реалізується зміст післядипломної освіти та підвищення кваліфікації вчителів англійської мови.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Комар, О. С. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ І ФОРМ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (12). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3208
Розділ
Статті
Біографія автора

Олег Станіславович Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доцент кафедри англійської мови та методики її навчання

Посилання

Borg, S. (2013). Teacher research in language teaching: A critical analysis. Cambridge: Cambridge University Press.

Clarke, D.J., Hollingsworth, H. (2002). Elaborating a model of teacher professional growth. Teaching and Teacher Education, 18, 947-967.

Coburn, C.E. (2004). Beyond decoupling: Rethinking the relationship between the institutional environment and the classroom. Sociology of Education, 77, 211-244.

Earl, L., Katz, S. (2006). Leading schools in a datarich world. Harnessing data for school improvement. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.

European Commission. (2007). Communication from the European Commission to the European Parliament: Improving the Quality of Teacher Education. Brussels, August 2007.

Gassner, O. (2002). Strategies of Change in Teacher Education. European Views. Conference Proceedings ENTEP/BLK conference. 18-19 January, 2002, Feldkirch, Austria. http://www.pafeldkirch.ac.at/ entep/ texte/paedag200.pdf

Ingvarson, L., Meiers, M., Beavis, A. (2005). Factors Affecting the Impact of Professional Development Programs on Teachers ’ Knowledge, Practice, Student Outcomes & Efficacy. Education Policy Analysis Archives, 13, 1-28.

Key competences for lifelong learning. https://eur-lex.europa.eu/legal- content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.C .2018.189.01.0001.01.ENG&toc=0J:C:2018:189:T0C

Kwakman, K. (2003). Factors affecting teachers’ participation in professional learning activities. Teaching and Teacher Education, 19, 149-170.

Maslowski, R., Scheerens, J., Luyten, H. (2007). The effect of school autonomy and school internal decentralization on students’ reading literacy. School Effectiveness and School Improvement, 18 (3), 303-334.

Rockoff, J.E.. (2004). The Impact of Individual Teachers on Student Achievement: Evidence from Panel Data. AEA Papers and Proceedings, May 2004.

Uzerli, U., Kerger, L. The Continuous Professional Development of Teachers in EU Member States: New Policy Approaches, New Visions. http://www.uni-

kassel.de/einrichtungen/Fileadmin/datas/einrichtungen/zlb/Akt - ENTEP.pdf