ІНСТИТУЦІЙНИЙ АСПЕКТ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ (НА МАТЕРІАЛІ РОБОТИ УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ КОМЕНСЬКОГО В БРАТИСЛАВІ)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Вікторівна Мигович

Анотація

В статті проаналізовано основні напрямки інституційної політики інтернаціоналізації Університету імені Коменського в Братиславі як одиниці аналізу інституційного вектору інтернаціоналізації національної системи вищої освіти Словацької Республіки. В якості робочої гіпотези окреслена теза про те, що міра розвитку інституційних політик інтернаціоналізації національних закладів вищої освіти Словацької Республіки, як і багатьох інших країн Східної Європи періоду політичних трансформацій 1989 - 2017 років, залежить від інституційної культури установи, яка в свою чергу частково формується під впливом географічних особливостей розташування - територіального межування з сусідніми країнами і економічного потенціалу регіону розташування освітньої установи.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Мигович, І. В. (2019). ІНСТИТУЦІЙНИЙ АСПЕКТ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ (НА МАТЕРІАЛІ РОБОТИ УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ КОМЕНСЬКОГО В БРАТИСЛАВІ). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (12). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3212
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Вікторівна Мигович, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германської філології

Посилання

Altbach P. G. The Internationalization of Higher Education: Motivations and Realities / P. G. Altbach // Studies in International Education. - 1 (2006). - P. 290 - 305.

Beelen J.Redefining Internationalization at Home / J. Beelen // The European Higher Education Area: Between Critical Reflections and Future Policies. - 2015. - P. 326.

Commenius University Official Site [Electronic resource] - Access mode : https://uniba.sk/en/about/mission-statement/

Damme D. Van. Quality Issues in the Internationalization of Higher Education. - 2001. - P. 415 - 441.

Knight J. Internationalization Re-Modelled: Definition, Approaches, and Rationales / J. Knight // Journal of Studies in International Education. - 8 (2004). - P. 5 - 31.

Maringe F. Globalization and Internationalization of Higher Education: An International Survey. - School of Education : University of Southampton Press, 2009. - P. 136.

Teichler U. The Changing Debate on Internationalization of Higher Education / U. Teichler // Higher Education. - Vol. 48. - 2004. - P. 5 - 26.

Trends in Global Higher Education: Tracking an Academic Revolution / Ed. Ph. G. Altbach, L. Reisberg, L. E. Rumbley // United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. - 2009. - P. 45.

UNESCO. Global Education Digest. - Montreal : UNESCO Institute of Statistics, 2008.

UNESCO. Trends in tertiary education: Sub-Saharan Africa [Electronic resource]. - Access mode : http://www.uis.unesco.org/Library/Documents/fsio-trends-tertiary-education-sub- saharan-africa-2010-en.pdf.

UNESCO. International student mobility in tertiary education: Inbound internationally mobile students by country of origin [Electronic resource]. - Access mode : http://data.uis.unesco.org/Index.aspx?queryid=171.

UNESCO. Education: Outbound mobility ratio by host region [Electronic resource]. - Access mode : http://data.uis.unesco.org/Index.aspx?queryid=174.

UNESCO. Global flow of tertiary-level students [Electronic resource]. - Access mode : http://www.uis.unesco.org/Education/Pages/international-student-flow-viz.aspx.

UNESCO. Table A: Education: Inbound internationally mobile students by continent of origin [Electronic resource]. - Access mode : http://data.uis.unesco.org/index.aspx? queryid= 169.

UNESCO. Table B: Education: Outbound internationally mobile students by host region [Electronic resource]. - Access mode

http://data.uis.unesco.org/Index.aspx?queryid=172.