РОЗВИТОК професійної компетентності вихователів ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Колегія МОН України (2016, жовтень 27). Концепція -Нова українська школаї. [Електронний ресурс]. Доступно: https: //mon.gov .ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola
Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : Монографія / В. Ю. Биков. - К. : Атіка, 2009. - 684 с.
Mahony S. Teaching Skills or Teaching Methodology? S. Mahony, E. Pierazzo // Digital Humanities Pedagogy: Practices, Principles and Politics / Brett D. Hirsch, ed. - Cambridge: UK, Open Book Publishers, 2012.
Alemu B., -Integrating ICT into teaching-learning practices: Promise, challenges and future directions of higher educational institutes!, Universal Journal of Educational Research, no. 3(3), pp. 170189,2015.
Биков В. Ю. Технології хмарних обчислень, ІКТ-аутсорсінг та нові функції ІКТ- підрозділів навчальних закладів і наукових установ / В. Ю. Биков // Інформаційні технології в освіті : Зб. наук. праць. - Вип. 10. - Херсон : ХДУ, 2011. - С.8-23.
Simonson, M., Smaldino, S., Albright, M. &Zvacek, S. (2003). Teaching and learning at a distance: foundations of distance education, (2nd Ed.). Upper Saddle River, NJ: Merrill Prentice Hall.
Биков В., Кухаренко В. Технології розробки дистанційного курсу: навчальний посібник. - К. : Міленіум, 2008. - 324 с.
Ткачук Н. Особливості впровадження мобільного навчання: перспективи, переваги та недоліки [Електронний ресурс] / Н. Ткачук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - № 2(64). - С. 13-22. - Доступно: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/ 1948/1320.
Спірін О. М. Аналіз програмних платформ для створення інституційних репозитаріїв [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, О. Р. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - № 2(34). - С. 101-115. - Доступно: http://iournal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/821/604 .
itlt/article/view/821/604 .
Кириченко M., Отич O., Олійник В. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної освіти в інформаційному суспільстві. [Електронний ресурс] / М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - № 3(65). - С. 25-36. - Доступно: https://iournal.iitta.gov.ua/index.
php/itlt/article/view/2380/1358
Гриценчук O. Європейський досвід розвитку цифрової компетентності вчителя в контексті сучасних освітніх реформ [Електронний ресурс] / О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - № 3(65). - С. 316-336. - Доступно:https: //i ournal .iitta.gov .ua/index. php/itlt/article/view/2387/1359
Кучерук O., Караман С., Караман O. Науково-освітні електронні бібліотеки у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників [Електронний ресурс] / О. Кучерук, С. Караман, О. Караман // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - № 3(65). - С. 152-165. - Доступно: https://iournal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article /view /2403/1360
Морзе Н., Буйницька О., Кочарян А., -ІК-компетентність викладачів та студентів як шлях до формування інформаційно-освітнього середовища університету!, Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри, Київ, Україна: Київський ун-т ім. Б.Грінченка, с. 151-196, 2015.
Бєленька Г. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу : [моногр.] / Г. Бєлєнька. - Київ. Ун-т ім. Б. Гринченка, 2011. - 332с.
Горленко В. Інформаційно-комунікаційна компетентність вихователя дошкільного навчального закладу: поняття та структура / В. Горленко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Педагогічні науки. - 2016. - № 135. - С.157
Мельник Н. Професійна підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті компетентнісної парадигми вітчизняної освіти: проблема визначення структури професійної компетентності // Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Випуск LXXIII. Том 1, 2016. - С.107-115
Шапаренко Х. Сутність професійної компетентності вихователів ДНЗ // Наукові запискикафедри педагогіки. - Випуск ХХХУІІ, 2014. - С.357-365.