ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БАГАТОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Антипова Е. Полікультура і толерантність у системі освіти. Роздуми про моральність і самовдосконалення особистості / Е. Антипова // Психолог. – К. : Шкільний світ, 2003. ‒ № 18‒19. – С. 2‒4.
Framework Strategy for Multilinguism [Electronic resource]. ‒ Access mode : europa.eu/legislation_summaries/education.../c11084_en.htm.
Палій М. В. Мовна підготовка студентів вищих навчальних закладів США та Західної Європи [Електронний ресурс] / М. В. Палій, А. М. Петрук, Д. В. Мікуленко. – Режим доступу : http://conf.vntu.edu.ua/humed/2006/txt/06pmvtze.php.
Organisation of the education system in Germany [Elektronische Ressource].ArtdesZugriffseacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents
Reuter L. DFG-Antrag: «Die «Schule der Freundschaft». Themenheft der Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik / L. Reuter, A. Scheunpflug. – Hamburg : Helmut-Schmidt-Universität / Universität Nürnberg-Erlangen, 2004. ‒ S. 6–9.
Mentz О. «Bilingualer Unterricht» glaubwürdig? – Ein Pladoyer für fremdsprachliches Sachlernen in 21. Jahrhundert / O. Mentz // Neusprachliche Mitteilungen aus Wissenschaft und Praxis. – 2001. – № 54. – S. 68‒77.