ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БАГАТОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лілія Анатоліївна ЛЕВИЦЬКА

Анотація

Стаття присвячена аналізу основних тенденцій розвитку багатокультурної освіти в університетах Німеччини. У статті розглянуто концепції полікультуралізму в педагогіці, обґрунтовано завдання, цілі, об’єкти та принципи багатокультурної освіти в університетах  Німеччини

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЛЕВИЦЬКА, Л. А. (2019). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БАГАТОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3227
Розділ
Статті
Біографія автора

Лілія Анатоліївна ЛЕВИЦЬКА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри німецької філології

Посилання

Антипова Е. Полікультура і толерантність у системі освіти. Роздуми про моральність і самовдосконалення особистості / Е. Антипова // Психолог. – К. : Шкільний світ, 2003. ‒ № 18‒19. – С. 2‒4.

Framework Strategy for Multilinguism [Electronic resource]. ‒ Access mode : europa.eu/legislation_summaries/education.../c11084_en.htm.‎

Палій М. В. Мовна підготовка студентів вищих навчальних закладів США та Західної Європи [Електронний ресурс] / М. В. Палій, А. М. Петрук, Д. В. Мікуленко. – Режим доступу : http://conf.vntu.edu.ua/humed/2006/txt/06pmvtze.php.

Organisation of the education system in Germany [Elektronische Ressource].ArtdesZugriffseacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents

Reuter L. DFG-Antrag: «Die «Schule der Freundschaft». Themenheft der Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik / L. Reuter, A. Scheunpflug. – Hamburg : Helmut-Schmidt-Universität / Universität Nürnberg-Erlangen, 2004. ‒ S. 6–9.

Mentz О. «Bilingualer Unterricht» glaubwürdig? – Ein Pladoyer für fremdsprachliches Sachlernen in 21. Jahrhundert / O. Mentz // Neusprachliche Mitteilungen aus Wissenschaft und Praxis. – 2001. – № 54. – S. 68‒77.