ДO ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
На сучасному етапі розвитку суспільства освіта відіграє особливу роль. Заклади вищої освіти виконують важливі функції в суспільстві XXI століття. Навички, вміння й компетентності, якими оволодівають суб’єкти пізнання в сучасному суспільстві, можуть різнитися, проте, вони мають і спільні риси. Вони ґрунтуються на передумові, що поглиблене навчання іноземної мови передбачає, що на основі набутих ґрунтовних академічних знань розвиваються як навички та вміння навчання, так і навички та вміння мислення вищого порядку.
На підставі аналізу науково-педагогічних джерел та вивчення вимог до кваліфікації фахівців визначено певні навички та уміння, які необхідно набути майбутнім фахівцям, щоб бути успішними професіоналами в сучасному суспільстві. На основі вивчення вимог роботодавців до своїх майбутніх робітників виявлено, що в сучасному суспільстві іноземна мова є важливим складником професійної підготовки фахівців, що визначається роботодавцями й усвідомлюється потенційними робітниками. Процес вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти набуває професійного спрямування та передбачає інтеграцію навчання змісту з метою викладання іноземної мови. Цей процес передбачає одночасне вивчення мови і професійного предмету, за якого форма й послідовність презентації мови зумовлюється змістом.
На узагальненння думок студентів щодо навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування», можна зазначити, що загалом студенти зацікавлені у вивчені цієї дисципліни; маючи недостатній базовий рівень іншомовної підготовки, вони потребують активізації та вдосконалення мовленнєвих навичок і вмінь з іноземної мови як загального, так і професійного спрямування. Усвідомлюючи необхідність приділяти увагу всім видам мовленнєвої діяльності, студенти надають перевагу усним видам, а саме дискусії та «круглому столу», не виключаючи при цьому роботу з періодичними виданнями.
У подальших дослідженнях вважаємо за доцільне визначити вплив сучасних підходів до вивчення іноземної мови професійного спрямування на ефективність навчального процесу та якість підготовки майбутніх фахівців.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
The Role of Higher Education in Society Quality and Pertinence. UNESCO – N o n-Governmental Organizations 2nd Collective Consultation on Higher Education, Paris, 8–11 April 1991. URL: http://www.unesco.org/education/pdf/24_133.pdf
21st-century-workplaces Attitudinal Skills for 21st century workplaces, Arbora. URL: https://www.arboraglobal.com/news/56-attitudinal-skills-for-
Society for Human Resource Management (SHRM): 2014 Economic Conditions: Recruiting and Skills Gaps. URL: https://www.shrm.org/hr-today/trends-and-forecasting/research-and-surveys
British Council. The future demand for English in Europe: 2025 and beyond. URL: https://www.britishcouncil.org/ education/schools/support-for-languages/thought-leadership/research-report/ future-of-english-eu-2025
(Dan Ben-Canaan The Impact of Globalization and the Internet on English Language Teaching and Learning. URL: http://www.academia.edu/18891/The_Impact_of_Globalization_ and_the_Internet_on_English_Language_Teaching_and_Learning
Актуальні питання та перспективи кадрового забезпечення ІТ-сфери в України. Аналітична записка, 2015 р. URL: http://hr-it.org.ua/fileadmin/
Новини УНІАН: Освіта. URL: http://education.unian.net/
Центр міжнародних проектів Євроосвіта. URL: http://euroosvita.net/
Hinkel, E. Handbook of research in second language teaching and learning. – 2011. URL: http://books.google.com
Рибалка Л.В. Когнітивний підхід в організації наукової комунікації іноземною мовою магістрантів-філософів // Вища школа: сучасні тенденції розвитку: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. Черкаси, 24 квітня 2015 р. – Черкаси-Слов’янськ: Вид-во Б.І. Маторіна, 2015. – 196 с.