О МЕТОДОЛОГИЧЕСКИХ ОСНОВАХ ОБУЧЕНИЯ ОПРЕДЕЛЕНИЯМ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кондаков Н.И. Логический словарь-справочник. М.: Наука,1975. 717 с.
Левшин М.М., Лодатко Є.О. Математика: навчальний посібник для напряму пiдгот. 6.010102 «Початкова освіта» пед. навч. закладів: у 3-х ч. Ч. I. За заг. ред. Є.О. Лодатка. Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2012. 264 с.
Айвазян Э.И. Методика преподавания математике. Ереван: Изд-во ЕГУ, 2016. 200 с.
Войшвилло Е.К. Понятие как форма мышления: логико-гносеологический анализ. М.: Изд-во МГУ, 1989. 239 с.
Саранцев Г.И. Методика обучения математике в средней школе. М.: Просвещение, 2002. 224 с.
Атанасян Л.С. и др. Геометрия 7, 8, 9 (в трех книгах). Ереван: Зангак, 2016–2018.
Погорелов А.В. Геометрия 6–10. М.: Просвещение, 1984. 287 с.
Слепкань З.И. Психолого-педагогические основы обучения математике. Киев: Радянська школа, 1983. 132 с.
Колягин Ю. М., Оганесян В. А. и др. Методика преподавания математики в средней школе. М.: Просвещение, 1975. 462 с.
Блох А.Я., Канин Е.С. и др. Методика преподавания математики в средней школе: Общая методика: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов; Сост. Р. С. Черкасов, А. А. Столяр. М.: Просвещение, 1985. 336 с.
Айвазян Э.И. О методике обучения определениям. Вестник Черкасского университета. Серия Педагогические науки, 2013. №12(265). С. 146–149.