СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розкрито зміст поняття «професіоналізм педагога», представлено узагальнені результати досліджень учених щодо визначення структури професіоналізму педагога та фаз його розвитку. Розглянуто сучасні технології розвитку професіоналізму педагогів у національній системі післядипломної освіти.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кузьмина Н. В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения профтехучилища. СПб.: Высшая школа, 1989. 167 с.
Сластенин В. А. Профессионализм учителя как явление педагогической культуры. Педагогическое образование и наука. 2008. № 12. С. 4–15.
Багаева И. Д. Профессионализм педагогической деятельности и основы его формирования у будущего учителя : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04. Усть-Каменогорск, 1991. 36 с.
Гузій Н. В. Категорія професіоналізму в теорії і практиці підготовки майбутнього педагога : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04. Київ, 2007. 475 с.
Дружилов С.А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход. Сибирь. Философия. Образование. 2005. №8. С.26 – 44
Городова Н., Кучерявий О. Андрагогіка, або Еліксир професіоналізму… : модель особистісно-орієнтованої підготовки педагогічних кадрів до творчої діяльності. Управління освітою. 2002. № 17. С. 12–15.
Набока Л. Я. Особливості навчання дорослих з погляду педагогічної технології. Післядипломна освіта в Україні. 2007. № 1. С. 49–51.
Якухно І. І. Наукові основи інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти : монографія. Житомир: Полісся, 2010. 524 с.
Мезенцева О. И. Специфика организации самостоятельной работы педагогов в системе последипломного образования. Начальная школа. 2012. № 10. С. 1–5. URL: http://www.school2100.ru/upload/iblock/a73/a73ccf9cb4402bd18f2095e8e3538eec.pdf.
Лаврентьев Г.В., Лаврентьева Н. Б. , Неудахина Н. А. Инновационные обучающие технологии в профессиональной подготовке специалистов. Ч. 2. Барнаул: Изд-во Алтайского государственного университета, 2002. 146 с. URL: http://www2.asu.ru/cppkp/index.files/ucheb.files/innov/Part2/index.html.
Присяжнюк Ю. С. Використання інноваційних технологій у післядипломній педагогічній освіті. Післядипломна освіта в Україні. 2010. № 2. С. 24–27. URL: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp6/prisjagnuk.pdf.